Vraag

telefoon valt uit tijdens gesprek

de laatste tijd valt mijn mobiel regelmatig uit tijdens het bellen nu dacht ik eerst het ligt aan mijn toestel (sony xperia)maar mijn partner heeft het ook die die heeft een nokia.We zitten allebei wel bij t-mobile.Zijn er nog meer mensen die hiet last van hebben?😕

5 reacties

Reputatie 5
@jetv/dflet
Welkom op het T-Mobile Forum!:)

Goed dat je dit met ons deelt op het Forum. Ik zie in het systeem dat er een melding van is gemaakt en dat er hierover zo snel mogelijk contact met je zal worden opgenomen.
Hallo,
Mijn telefoon gesprekken vallen na een aantal minuten uit. Hoe kan dit?

Groetjes
Reputatie 5
@Sharleenn Welkom op het T-Mobile Forum. :)

Na hoeveel minuten ongeveer wordt de verbinding verbroken? Na 120 minuten wordt de verbinding automatisch verbroken. Dit kan niet gewijzigd worden.

Omdat je hebt aangegeven dat de gesprekken naar 'een paar minuten' uitvallen ben ik benieuwd of dit verschillend is. Kun je ook aangeven of dit op een bepaalde locatie is?
Ik heb al bijna een halfjaar hetzelfde probleem en dacht dat het aan mij lag, maar zo te lezen ben ik niet de enige. Wel bezit ik de eerste versie van de Experia reeks, maar dat moet denk ik niets uitmaken.

Ik vraag mij oprecht af wat ik hier tegen kan doen. Het stoort mij namelijk enorm om steeds mensen terug te moeten bellen, omdat ik inkomende gesprekken gewoon weg niet kan verstaan. Ook moet ik soms gewoon met vaste telefoon iemand bellen omdat het signaal gewoon te zwak is. Vaak valt het geluid al weg bij de kleinste beweging o.i.d. Herkent iemand zich nog meer in dit probleem of weet jij hoe dit te verhelpen is. Alvast bedankt van een balende/gefrustreerde Sony Xperia gebruiker.
Reputatie 7
Badge +20
Hey Jeffwduij,

Het is inderdaad niet handig als je steeds mensen terug moet bellen!

Heb je dit probleem overal of op een bepaalde locatie? Als het namelijk op 1 locatie is dan lijkt het eerder aan het netwerk te liggen, dan aan het toestel. Heb je al eens geprobeerd om een fabrieksreset uit te voeren, om te zien wat dit oplevert? Een stappenplan hiervoor kan je vinden via onze Toestelhulp. Let er wel op dat je een back-up van je gegevens maakt, omdat deze met de reset verwijderd worden.

We horen graag of het je iets opgeleverd heeft, anders kijken we naar een verdere oplossing!

Reageer