Telefoon werkt niet meer naar behoren....Nokia Asha 302

Hallo,
Klantenservice had geadviseerd om nieuwe sim kaart aan te vragen , aangezien mijne verouderd was. Ik heb nu de simkaart vervangen maar heb nog steeds dezelfde problemen.
 Kan iemand me advies geven ???
Ik heb een Nokia asha 302 , ik heb nu een nieuwe simkaart ontvangen van jullie aangezien mijn oude simkaart volgens jullie niet meer goed functioneerde.
Maar nu na het wisselen van mijn simkaart functioneert het nog niet.
Mijn app werkt nog steeds niet thuis , en mijn oproepen krijg ik nog steeds niet binnen.
Ook valt mijn toestel nog steeds uit tijdens gesprekken en kan ik zelf 9 van de 10 gesprekken niet ontvangen en niet uitvoeren.

Wat valt hieraan te doen.

Eind oktober krijg ik pas een nieuw telefoonnummer. Dus dat duurt nog te lang om niet gebeld te kunnen worden en zelf te kunnen bellen.

This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 5
Hoi Tristan, als je je simkaart in een andere telefoon doet heb je dan ook deze problemen?

Hoi Tristan, als je je simkaart in een andere telefoon doet heb je dan ook deze problemen?

Hallo Minty, 

Nee want als ik de sim kaart in de telefoon van mijn vriendin duw dan zijn er geen problemen.
Dus het ligt gewoon aan mijn telefoon. 
Maar vindt het vervelend , want de oproepen krijg ik niet binnen , telefoon valt uit tijdens bellen , verbindt zich zomaar uit het niets met internet endergelijke. 
Vindt het best irritant om niet gebeld te kunnen worden en zelf ook niet te kunnen bellen.
Reputatie 5
@TristanPlum1986

Ik zie dat je meerdere topics hebt aangemaakt over hetzelfde onderwerp. Het is niet de bedoeling dat er meerdere topics worden aangemaakt over één onderwerp. Dit topic is hierbij gesloten, je vraag wordt beantwoord in het topic 'Nokia Asha 302 werkt niet naar behoren'.