Beantwoord

Tmobile wel/ geen Sony Xperia Z5 Premium

Reputatie 2
Ik vroeg me af, of Tmobile ook de Sony Xperia Z5 Premium in het assortiment zal nemen. Ik ben er erg geinteresseerd in. mvg Angelique Coronel
icon

Beste antwoord door Hajar 22 oktober 2015, 11:15

Hi Angelique,

Welkom op het T-Mobile Forum!

Helaas gaan wij de Sony Xperia Z5 Premium niet leveren. Misschien vind je het leuk om in dit topic mee te praten over Sony toestellen.

Als je nog andere vragen hebt, laat het ons weten! 🙂

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

10 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hi Angelique,

Welkom op het T-Mobile Forum!

Helaas gaan wij de Sony Xperia Z5 Premium niet leveren. Misschien vind je het leuk om in dit topic mee te praten over Sony toestellen.

Als je nog andere vragen hebt, laat het ons weten! 🙂
ah jammer ik had nog gehoopt dat het er uiteindelijk toch zou komen...
via een tussenpersoon is het een stuk duurder
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Angelique,

Begrijpelijk dat je dit jammer vindt, het is een mooi toestel! We hebben wel de Sony Xperia Z5 Compact of de Sony Xperia Z5! 😉
Als je echt de Sony Xperia Z5 Premium wilt hebben, kun je 'm inderdaad het beste via een externe dealer bestellen of los kopen! Als je nog niet weet welk toestel je wilt, kun je ook verlengen met een Sim Only abonnement en eventueel later alsnog overstappen naar een abonnement mét handset! In dit topic kun je meer lezen over Toestel Flexibiliteit.

Als ik nog iets voor je kan betekenen, weet je me te vinden!
Hallo,

Gisteren heb ik een bezoekje gebracht aan een van de T-mobile winkels en daar is mij verteld dat ze de Sony Xperia Z5 premium wel gaan krijgen :? en dat je het toestel ook met een abonnement etc kan kiezen. Van prijzen waren nog niets bekend is me verteld, ik moest volgende week (of de week erna want dan komt het toestel uit) weer langs komen. Is het dan regionaal verschillend ofzo? of ben ik gisteren nu met een dooie mus blij gemaakt? Voor nu denk ik gewoon een kwestie van afwachten 🙂 al staat het toestel zeer hoog op m'n lijstje :)

Met vriendelijke groet,

Hartemaatje.
Reputatie 4
Badge +4
Vreemd inderdaad!
Ik zeg tegen T-Mobile: gewoon doen, lijkt me een topper die Z5 Premium!
ja het lijkt er in ieder geval op dat er wel aardig wat animo voor is 🙂
Reputatie 4
Badge +4
Deze topic is gelijk aan deze:
https://forum.t-mobile.nl/sony-mobile-364/xperia-z5-premium-258865
Is het een optie om dit topic te sluiten (is overzichtelijker)?
Yes, alleen mss wel handig om de screenshots van gijs46 over te plaatsen? (Weet niet of daar expliciet toestemming voor nodig Is?)
Reputatie 7
Badge +20
Hey allemaal,

Ik heb het bericht van Gijs46 verplaatst, leek mij inderdaad erg handig (thanks voor de tip LGunit)! ;)

Jullie kunnen daar terecht met al jullie vragen en discussies!
Reputatie 7
Badge +19
hartemaatje schreef:

Hallo,

Gisteren heb ik een bezoekje gebracht aan een van de T-mobile winkels en daar is mij verteld dat ze de Sony Xperia Z5 premium wel gaan krijgen :? en dat je het toestel ook met een abonnement etc kan kiezen. Van prijzen waren nog niets bekend is me verteld, ik moest volgende week (of de week erna want dan komt het toestel uit) weer langs komen. Is het dan regionaal verschillend ofzo? of ben ik gisteren nu met een dooie mus blij gemaakt? Voor nu denk ik gewoon een kwestie van afwachten 🙂 al staat het toestel zeer hoog op m'n lijstje :)

Met vriendelijke groet,

Hartemaatje.

Hi Hartemaatje,

Excuses voor de verwarring. Het klopt inderdaad dat we hem toch gaan leveren in de loop van week 46. Dus je kan hem alsnog toevoegen aan je kerstlijst! :P

Nog meer wensen? Laat het ons weten!