Beantwoord

Toestel blijft zoeken naar netwerk, batterij gaat snel leeg

  • 17 juli 2017
  • 3 reacties
  • 500 Bekeken

Mijn toestel blijft steeds zoeken terwijl ik wel gewoon op internrt jan maar mijn batterij loopt daardoor heel snel leeg
icon

Beste antwoord door David 18 juli 2017, 16:11

Hoi Wp80,

Dat is niet erg handig inderdaad! Je hebt dus wel verbinding, maar continu wordt er gezocht naar een signaal?

Heb je dit probleem altijd en overal of op één locatie? Als je het op één plek hebt zou het namelijk goed aan het netwerk kunnen liggen. Mocht dit probleem bijvoorbeeld alleen thuis zijn, dan kun je via de dekkingskaart een melding maken van het probleem. Onze specialisten gaan dan kijken of er iets met de dekking in jouw omgeving is en of hier iets aan te doen is.

Zou je kunnen aangeven welke telefoon je gebruikt? Zou het kunnen dat jouw simkaart beschadigd, geknipt of vuil is? Dit wil namelijk ook nog wel eens netwerkproblemen veroorzaken. Je vindt hier instructies om jouw simkaart even te controleren. Probeer ook gelijk even een kruistest, dan weet je gelijk of het aan de simkaart of het toestel ligt.

We zijn erg benieuwd naar jouw reactie en horen graag wat jouw bevindingen zijn! 🙂
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Wp80,

Dat is niet erg handig inderdaad! Je hebt dus wel verbinding, maar continu wordt er gezocht naar een signaal?

Heb je dit probleem altijd en overal of op één locatie? Als je het op één plek hebt zou het namelijk goed aan het netwerk kunnen liggen. Mocht dit probleem bijvoorbeeld alleen thuis zijn, dan kun je via de dekkingskaart een melding maken van het probleem. Onze specialisten gaan dan kijken of er iets met de dekking in jouw omgeving is en of hier iets aan te doen is.

Zou je kunnen aangeven welke telefoon je gebruikt? Zou het kunnen dat jouw simkaart beschadigd, geknipt of vuil is? Dit wil namelijk ook nog wel eens netwerkproblemen veroorzaken. Je vindt hier instructies om jouw simkaart even te controleren. Probeer ook gelijk even een kruistest, dan weet je gelijk of het aan de simkaart of het toestel ligt.

We zijn erg benieuwd naar jouw reactie en horen graag wat jouw bevindingen zijn! 🙂
Heel erg bedankt voor de hulp maar het is mij zelf grlukt.... ik heb mijn netwerk opnieuw geiinstalleerd en nu is het gestopt
Nogmaals bedankt!
Reputatie 7
Badge +20
Top om te lezen dat het opgelost is! 😃

Reageer