Beantwoord

Toestel hangt vast na software update

• 24 november 2017
  • 4 reacties
  • 145 Bekeken

Ik heb been dag geleden een software update gehad op mijn toestel, sindsdien hangt mijn toestel vast op het opstart scherm. Ook de reset knop combinatie werkt niet, hoe los ik fit op ..
icon

Beste antwoord door Sam- 27 november 2017, 12:36

Hey Jeff,

Welkom bij de community!

Pff erg balen zeg. Een update zou er juist voor moeten zorgen dat je toestel nog fijner en sneller werkt.

Heb je in de tussentijd al je toestel aan de praat gekregen? Welk toestel gebruik je eigenlijk? 9 van de 10 problemen die ontstaan na een software update worden opgelost door een fabrieksreset. Mocht je niet ver genoeg in je toestel komen (menu) of wordt je telefoon niet herkend door je computer of laptop om een fabrieksreset uit te voeren dan kan je een kijkje nemen op deze website. Als je hier het merk en model van je toestel invoert dan krijg je de juiste instructies voor het resetten van je telefoon.

Ik ben erg benieuwd naar je reactie!
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 5
Badge +17
Hey Jeff,

Welkom bij de community!

Pff erg balen zeg. Een update zou er juist voor moeten zorgen dat je toestel nog fijner en sneller werkt.

Heb je in de tussentijd al je toestel aan de praat gekregen? Welk toestel gebruik je eigenlijk? 9 van de 10 problemen die ontstaan na een software update worden opgelost door een fabrieksreset. Mocht je niet ver genoeg in je toestel komen (menu) of wordt je telefoon niet herkend door je computer of laptop om een fabrieksreset uit te voeren dan kan je een kijkje nemen op deze website. Als je hier het merk en model van je toestel invoert dan krijg je de juiste instructies voor het resetten van je telefoon.

Ik ben erg benieuwd naar je reactie!
Omdat ik bijna aan verlenging toe was, en alle resets niet werkte had ik maar besloten de S6 edge te laten voor wat het was omdat ik de extra reparatie kosten zonde vond maar overgestapt op een S8
Reputatie 7
Badge +20
Hi Jeff,

Dat is inderdaad natuurlijk ook een oplossing! 🙂 Ik zie dat je hier eerder ook contact over hebt gehad met mijn collega, maar dat jouw contract pas 14 december verlengd kon worden. Heb je besloten om een losse Samsung Galaxy S8 aan te schaffen? Zo ja, bevalt deze je goed? 🙂

Als wij je nog ergens bij kunnen helpen, laat het ons gerust weten, Jeff!

Reset On Fatal Error.
Type *#9998*947#

more info  https://mobilespecs.net/phone/codes/Samsung/Samsung_Galaxy_S8_SM-G950U_64GB.html

Reageer