Beantwoord

Toestel met dual sim

• 5 augustus 2016
  • 9 reacties
  • 821 Bekeken

Ik zoek een los toestel met dual sim, omdat ik al 2 Tmobile abonnementen heb, Ik gebruik WiFi,
icon

Beste antwoord door Thalina 8 augustus 2016, 10:20

Hoi Harold,

Allereerst welkom op het forum!

Wat leuk dat je op zoek bent naar een nieuw toestel. Op dit moment hebben wij geen losse toestellen met dual sim te koop. Ik heb even rondgekeken naar een website met meer informatie over toestellen met dual sim. Op deze of deze pagina vind je meer informatie over dit soort toestellen. Staat daar een leuk toestel tussen? :)

Ik ben benieuwd welke het gaat worden! Laat je weten als je een keuze hebt gemaakt?
Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Harold,

Allereerst welkom op het forum!

Wat leuk dat je op zoek bent naar een nieuw toestel. Op dit moment hebben wij geen losse toestellen met dual sim te koop. Ik heb even rondgekeken naar een website met meer informatie over toestellen met dual sim. Op deze of deze pagina vind je meer informatie over dit soort toestellen. Staat daar een leuk toestel tussen? :)

Ik ben benieuwd welke het gaat worden! Laat je weten als je een keuze hebt gemaakt?
Goedemorgen, zijn er wel dual sim toestellen met een contract via T-mobile te krijgen? Ik las namelijk elders op het forum dat T-mobile helemaal geen dual sim toestellen levert.
Reputatie 7
Badge +15
Hey Utreg,

Dat klopt, we hebben helemaal geen dual-sim toestellen in ons assortiment momenteel. Wij bieden deze over het algemeen ook niet aan. Natuurlijk kan daar nog eens verandering in komen maar voor nu kunnen we je hier helaas niet verder mee helpen.

Had je al een bepaald toestel in gedachte? :8
Jullie moeten inderdaad naar belsimpel gaan, die hebben dual sim toestellen en deze kunnen via hun gewoon op contract bij elke provider worden gezet.

Ik zelf heb een HUAWEI P8 PREMIUM. deze heeft twee slots, 1 voor een sim ander voor een sdkaart/sim. Gebruik je dus 1 sim dan kan er in het tweede slot een extra geheugenkaartje. Je kan in dat slot ook de tweede sim duwen en dan heb je geen extra geheugenkaartje meer. Echter dit toestel is een opgevoerde P8 en heeft 64Gig interngeheugen dus die geheugenkaart is niet nodig.

Let er wel op dat je de PREMIUM neemt alle andere zijn single sim. Hij is ook alleen leverbaar in goud.
Reputatie 4
Badge +5
@brrrt

Hoi,

Of je neemt gewoon bij T-Mobile de S7.
Die is al standaard dual sim.
Zie deze afbeelding.

Groeten,
Snotaapje
Was mij niet bekend, als ik zoek in de shop dan zie ik ook alleen maar single sim toestellen voorbij komen. De vorige Samsung de S6 is ook in dual leverbaar maar echter alleen in Azië en niet hier.
Model: Galaxy S7 32GB
4G+: Cat. 9 (Max. 450 Mb/s)
Simkaart: Nano-sim
Schermresolutie: 1440x2560 pixels
Camera achter: 12 Megapixel
Camera voor: 5 Megapixel
Software: Android 6.0 Marshmallow
SD-kaart ondersteuning: tot 256 GB
Reputatie 4
Badge +5
Hoi,

Bekijk dit filmpje:
En dit kan je ook helpen

Groeten,
Snotaapje
Reputatie 7
Badge +20
Hi!

In dit geval klopt het wat Brrrt aangeeft, want wij verkopen geen toestel met de mogelijkheid tot dualsim. Wij leveren alleen de single simvarianten van toestellen. Ik moet je dus teleurstellen als je deze variant zou willen... 😞

Reageer