Toestel start niet op na systeemupdate

• 11 juni 2018
  • 1 reactie
  • 782 Bekeken

Ik heb een systeem update gedaan en nu krijg ik mijn Sony Xperia XZ Premium DS/BK 64GB 4G niet meer aan,hij geeft aan ;Your device has failed veriffication and will not work properly.your device will be powered off in 5 seconds ???"

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Hellek9,

Ik ga je meteen te hulp schieten!!

Zo balen als jouw toestel het ineens niet meer doet. 😮 Ik heb jouw bericht trouwens eventjes naar een nieuw topic verplaatst, zodat we je wat overzichtelijker verder kunnen helpen! Ik hoop dat je dat ok vindt. :D

Is het je inmiddels gelukt om het toestel weer op te starten? Zo niet, dan kun je proberen een reset uit te voeren. Let wel op dat je dan jouw gegevens kwijt zult zijn. Je kunt dit doen door de aan/uit-knop ingedrukt te houden en de volume omlaag knop in te drukken tot het Sony-scherm in beeld verschijnt. Je kunt daarna kiezen voor een fabrieksreset.

Is het softwarematig niet op te lossen, dan kun je kiezen voor een reparatie. Ik zie dat Sony op dit moment een reparatietijd heeft van 8 werkdagen, dus je hebt het toestel dan razendsnel weer in handen!

Ik hoop dat je er met mij tips uitkomt! Laat het me vooral weten als je nog meer vragen hebt, want ik help je er graag mee verder! Hopelijk is jouw toestel snel weer helemaal in orde!

Reageer