Beantwoord

toestel wil niet helemaal uit en blijft regelmatig opnieuw opstarten.

Geachte heer, mevrouw,

Mijn lumia 1020 blijft telkens opnieuw opstarten, fabrieksinstellingen terugzetten werkt niet en toestel wil ook nooit helemaal uit.

Verder kiest het toestel niet automatisch een voorkeurnetwerk voor internet. Bij aanwezigheid van wifi op verschillende netwerken blijft de telefoon toch op mobiel netwerk hangen. geeft dan bij instellingen-wifi verbinden aan, maar verbinding wordt niet gemaakt.
Pas bij opnieuw opstarten wordt het wifi netwerk wel gevonden.

wat nu?

met vriendelijke groet, Wilfred Ernst
icon

Beste antwoord door T-Freak D 11 maart 2014, 20:31

Als je je toestel niet van T-Mobile hebt, kan je contact met de Nokia klantendienst opnemen, die kunnen je snel verder helpen, er is een speciale aan/uit combinatie, met die je je toestel kunt terugzetten, zelfs als je Lumianiet meer reageert.

1. Schakel je telefoon uit, (zelfs als dit niet werkt, doe dan de toestcombinatie ervoor de "windows phone" scheerm komt)
2. Druk op gelijke tijd op volume down, aan/uit en camera toets
3. Blijf deze combinatie houden totdat de gsm trilt
4. Als t telefoon verder trilt, laat alleen de aan/uit knop los, de toetsen volume-down en camera verder blijven drukken (5-7 seconden)

Groetjes uit Duitsland,
Sebastian 🙂
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 2
Heb je ook toevallig de 'black' versie van de software? Sinds ik die versie heb herken ik dat ook dat ie soms niet helemaal uit gaat maar gewoon opnieuw opstart. Jouw wifi probleem herken ik niet, wel dat ik regelmatig opnieuw moet starten om internetdelen aan te zetten. Ik denk wat bugs in de software en dat we moeten wachten op een update
Reputatie 6
Badge +16
@Ernstenzo

Welkom op het forum!

Wat balen dat je toestel niet goed werkt. In het systeem zie ik dat je telefonisch contact hebt opgenomen met de klantenservice. Het lijkt er op dat jouw toestel gerepareerd moet worden. Echter is jouw Nokia niet door T-Mobile geleverd. Heb je al contact opgenomen met Nokia of de leverancier van je toestel?

Ik ben benieuwd naar je reactie.
Reputatie 1
Als je je toestel niet van T-Mobile hebt, kan je contact met de Nokia klantendienst opnemen, die kunnen je snel verder helpen, er is een speciale aan/uit combinatie, met die je je toestel kunt terugzetten, zelfs als je Lumianiet meer reageert.

1. Schakel je telefoon uit, (zelfs als dit niet werkt, doe dan de toestcombinatie ervoor de "windows phone" scheerm komt)
2. Druk op gelijke tijd op volume down, aan/uit en camera toets
3. Blijf deze combinatie houden totdat de gsm trilt
4. Als t telefoon verder trilt, laat alleen de aan/uit knop los, de toetsen volume-down en camera verder blijven drukken (5-7 seconden)

Groetjes uit Duitsland,
Sebastian 🙂

Reageer