Beantwoord

toestelhulp huawei p7

hoi f, als mijn toestel standby staat, krijg ik geen geluidje dat, er een whatsapp of bericht (wel telefoon) is.Pas wanneer ik het toestel uit de standbystand haal, komen de geluidjes dat er berichten,en whatsapps zijn.wat moet ik aanvinken zodat ik in de standbystand hoor dat ik berichten,whatsapp heb. bvb dank gerrie
icon

Beste antwoord door Kaassausje 16 juli 2015, 07:22

Hoi gerretje.

Da's waarschijnlijk de scherm time-out optie. Dus dan gaat na een minuut geen gebruik je scherm automatisch uit. (Zou je anders kunnen aangeven waar in het menu je die optie gevonden hebt?)

Zou je eens onder instellingen -> wifi -> opties kunnen kijken of je een optie hebt 'ingeschakeld laten in slaapstand'? Dan moet je die aanvinken.

Kun je daarna iemand een paar appjes als test laten sturen en doorgeven of je probleem daarmee is opgelost? 🙂
Bekijk origineel

19 reacties

Hey Gerrie,

Kun je dit niet instellen bij de instellingen? Het kan zijn dat hij een profiel slaapstand heeft als hij standby staat. De handleiding moet uitkomst bieden heb je die al bekeken?
de slaapstand staat op 1minuut inactiviteit ingesteld. is dat het?? moet het dan 2 minuten of meer worden? groetjes
Hoi gerretje.

Da's waarschijnlijk de scherm time-out optie. Dus dan gaat na een minuut geen gebruik je scherm automatisch uit. (Zou je anders kunnen aangeven waar in het menu je die optie gevonden hebt?)

Zou je eens onder instellingen -> wifi -> opties kunnen kijken of je een optie hebt 'ingeschakeld laten in slaapstand'? Dan moet je die aanvinken.

Kun je daarna iemand een paar appjes als test laten sturen en doorgeven of je probleem daarmee is opgelost? 🙂
Ik had een vraagje. Ik maak een groepsapp aan en elke keer zegt een vriendin van mij dat ze vanzelf uit de groepsapp wordt gegooid wat kan ze daar aan doen?
Oei kaaskop28 dat is een goeie.

Vraag eens of ze Whatsapp eens helemaal wilt verwijderen en opnieuw wilt installeren. Dat helpt vaak met de bugs.

@gerretje Is het al gelukt Gerrie?

Vraag eens of ze Whatsapp eens helemaal wilt verwijderen en opnieuw wilt installeren. Dat helpt vaak met de bugs.

ik ben bezig geweest met wifi,maar dan werkt mijn comp(hotspot)niet.want er kan maar 1apparaat op wifi(camping) maar momenteelwerkt alles weer goed(ik snap niet waarom),maar een kennis heeft dezelfde ervaring met huawei p7.dus het zal wel zo moeten.ik dank je voor het meedenken en oplossingen/groetjes
de slaapstand staat op 1minuut inactiviteit ingesteld. is dat het?? moet het dan 2 minuten of meer worden? groetjeshoi dat is bij instellingen/weergave
Reputatie 7
Badge +20
Hey Gerretje,

Mooi om te zien dat je het hebt weten op te lossen! :)

Heb je bij de laatste vraag uiteindelijk jezelf antwoord gegeven? :)

Als je nog op de camping bent, veel plezier en geniet ervan!

ik ben bezig geweest met wifi,maar dan werkt mijn computer op(hotspot)niet.want er kan maar 1apparaat op wifi(camping) maar momenteelwerkt alles weer goed(ik snap niet waarom),maar een kennis heeft dezelfde ervaring met huawei p7.soms gelijk een berichtje en soms pas na uren. dus het zal wel zo moeten.ik dank je voor het meedenken en oplossingen/groetjes
:@
Reputatie 7
Badge +15
Hey Gerretje,

Is het toch niet gelukt? 😞 Kun je ons laten weten wat er precies nog aan de hand is of zit je nog met het originele probleem?

We horen het graag van je, dan kunnen we je hopelijk verder helpen! 🙂
hoi f, ik zit nog steeds met het probleem dat ik geen sms,whatsapp geluidje krijg alsik standbij ben.dus nu kijk ik omhet uur of er iets is. iemand heeft een pnf no root app. geinstaleerd maar geen resultaat.weet je een oplossing?groetjes gerretje
Krijg je alleen het geluid niet, of krijg je de hele notificatie niet? (Dus ook geen whatsapp tekentje in het vergrendelde scherm.)

Gebeurt het alleen op de wi-fi of gebeurt het ook als mobiele gegevens aanstaan?
Reputatie 7
Badge +20
HI Gerretje,

Wat vreemd zeg. Van welk toestel maak jij gebruik? Heb je bovenstaande tips al gebruikt? En kun je aangeven of je helemaal geen notificatie te zien krijgt?

Laat het ons weten zodat we met je mee kunnen denken! 🙂
Krijg je alleen het geluid niet, of krijg je de hele notificatie niet? (Dus ook geen whatsapp tekentje in het vergrendelde scherm.)

Gebeurt het alleen op de wi-fi of gebeurt het ook als mobiele gegevens aanstaan?

ik krijg geen geluidje. of tekentje,als ik hem van standbij afhaal kan ik pas horen dat ik een berichtje heb. ik heb geen wifi aan staan. en mijn mobiliele gegevens staan ingesteld.op (aan)
Het gaat om de Huawei Ascend P7, zoals de titel van het topic zegt, toch?

In het instellingenmenu van de telefoon zou ergens een optie moeten staan, waarschijnlijk iets van 'notificatie manager', staan de apps daar aangevinkt dat ze een notificatie moeten geven? (Da's niet de optie 'toestaan'.)

Gebruik je de power saving modus, dan moet je onder "instellingen -> energiebesparing -> beschermde apps" de apps aanvinken die je wilt laten draaien als het scherm uit is. Dus alles waar je direct een melding van wilt.

Laat maar weten of 1 van deze 2 opties iets uithaalt. Anders zou je kunnen kijken naar een 'no-root push notification fixer'.

In het instellingenmenu van de telefoon zou ergens een optie moeten staan, waarschijnlijk iets van 'notificatie manager', staan de apps daar aangevinkt dat ze een notificatie moeten geven? (Da's niet de optie 'toestaan'.)

Gebruik je de power saving modus, dan moet je onder "instellingen -> energiebesparing -> beschermde apps" de apps aanvinken die je wilt laten draaien als het scherm uit is. Dus alles waar je direct een melding van wilt.

Laat maar weten of 1 van deze 2 opties iets uithaalt. Anders zou je kunnen kijken naar een 'no-root push notification fixer'.
:?
Waar loop je tegenaan? Aan alleen een smiley kan ik dat helaas niet aflezen.

:?
:?:?:?even navragen. maar bedankt
Hey Gerretje,

Mooi om te zien dat je het hebt weten op te lossen! :)

Heb je bij de laatste vraag uiteindelijk jezelf antwoord gegeven? :)

Als je nog op de camping bent, veel plezier en geniet ervan!
🆒

Reageer