Vraag

toestelhulp werkt niet

• 30 augustus 2013
  • 4 reacties
  • 315 Bekeken

probeerde via toestelhulp uit te vinden hoe ik sim lock eraf moet halen. Geen van de toestelhulpen werk

4 reacties

Hoi Ductus,

Het overgrote deel van de telefoons die t-mobile levert is al simlockvrij, is dit misschien de reden dat de toestelhulp niet werkt?
Kun je een sim van een andere provider in je toestel doen om te testen of dit het geval is?

Of anders, wat werkt er niet aan de toestelhulp?
Ben zelf ook al een paar maand bezig met klanteservice e.d. maar nog steeds niet opgelost erg hulpvaardig zijn ze niet moet ik helaas vaststellen.
Ben zelf ook al een paar maand bezig met klanteservice e.d. maar nog steeds niet opgelost erg hulpvaardig zijn ze niet moet ik helaas vaststellen.

Heeft dat iets met de toestelhulp te maken of zit je je frustratie nu gewoon off-topic te uiten?

Ik heb de ervaring (en ik zit hier al een tijdje) dat men op het forum zeer hulpvaardig is. Maar dan moet je wel je probleem voorleggen, alleen maar je ongenoegen uiten zet niet zoveel zoden aan de dijk.
@Ductus en @Gejo

De toestelhulp werkt alleen misschien niet voor het probleem wat jullie hebben. :)
Ik help je uiteraard graag verder. Kunnen jullie beiden aangeven welk toestel je hebt en wat het probleem er mee is?

Reageer