Beantwoord

Traag internet Sony Xperia

• 18 januari 2016
  • 6 reacties
  • 185 Bekeken

Mijn internet van mijn Experia z3compact ik ineens heel traag ik heb alles al terug gebracht naar fabrieksarbeider instellingen wat kan ik nog meer doen? M.v.g
icon

Beste antwoord door David 19 januari 2016, 10:18

Hey Dijkhof16,

Welkom op ons Forum!

Zo te zien is Pilovali al met je van start gegaan om het probleem te achterhalen. Ik gok echter dat je er een paar minuten na je vorige bericht zelf achter bent gekomen waar het aan lag? 😉 In ons systeem zie ik namelijk dat je op 14 januari jouw 3 GB databundel had verwijderd, daardoor maakte je alleen gebruik van internet op de basissnelheid van 64 kbit/s, wat genoeg is om te appen te e-mailen, maar niet om bijvoorbeeld te streamen.

Gisteren heb je vlak na je bericht de databundel van 3 GB weer geactiveerd en kun je, als het goed is, gewoon weer snel internetten! Zou je dit voor de zekerheid ook even kunnen bevestigen?

Mocht je nog vragen hebben, dan horen we dat natuurlijk graag van je!
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hallo en welkom op het T-Mobile forum,

Het kan zijn dat je bundel op is, daardoor maak je gebruik van traag 64 kbit/s internet.
Je kunt op My T-Mobile kijken als je bundel op is.

Groet,
Ik heb sinds kort 2 g internet en die in nog lang niet op
Reputatie 6
Badge +17
Ik heb sinds kort 2 g internet en die in nog lang niet op
Van welk netwerk (2G/3G/4G) maak je gebruik van?
Zou je misschien een speedtest kunnen doen met de Speedtest.net app van Ookla en vervolgens de resultaten delen?

Groet,
Reputatie 7
Badge +20
Hey Dijkhof16,

Welkom op ons Forum!

Zo te zien is Pilovali al met je van start gegaan om het probleem te achterhalen. Ik gok echter dat je er een paar minuten na je vorige bericht zelf achter bent gekomen waar het aan lag? 😉 In ons systeem zie ik namelijk dat je op 14 januari jouw 3 GB databundel had verwijderd, daardoor maakte je alleen gebruik van internet op de basissnelheid van 64 kbit/s, wat genoeg is om te appen te e-mailen, maar niet om bijvoorbeeld te streamen.

Gisteren heb je vlak na je bericht de databundel van 3 GB weer geactiveerd en kun je, als het goed is, gewoon weer snel internetten! Zou je dit voor de zekerheid ook even kunnen bevestigen?

Mocht je nog vragen hebben, dan horen we dat natuurlijk graag van je!
Ja klopt hij doet het weer
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Dijkhof16,

Fijn om te horen dat alles weer werkt! 🙂 Als je in de toekomst nog vragen hebt, stel ze gerust hier op het forum. We helpen je graag!

Reageer