Beantwoord

Track&Protect?

• 26 april 2014
  • 2 reacties
  • 477 Bekeken

Reputatie 2
Beste Tmobile,

Onlangs ben ik mijn telefoon kwijtgeraakt en via de bovengenoemde service kreeg ik het telefoonnummer door wat gebruik maakte van mijn toestel. de overige commando's zoals Wipe Locate etc werkten niet en het bellen van dat nummer hielp me ook niet verder want er werd niet afgepakt.

Inmiddels heb ik een andere telefoon in gebruik een Nokia (da's Symbian toch he? ) , bestaat daar een degelijk en deugdelijk track&trace of track&protect programma voor waar iemand ervaring mee heeft? 

Ik zag dat er op mijn telefoon zelf al aardig wat beveiligingsinstelingen zaten, maar indien ik deze kwijt raak of ie wordt gestolen, is het dan mbv welk programma dan ook te achterhalen waar het zich bevindt en welk nummer er gebruik van maakt?

Ook wil ik graag weten of een firewall en antivirus op dit toestel een E72 noodzakelijk zijn? Ik maak geen gebruik van internet, enkel bellen smsn en whatsapp en verder stel ik 'm zo in dat ie dus niet het internet op kruipt.

Er is op internet zoveel info over te vinden maar het kost me moeite om daar de bruikbare info te vinden. De track&protect welke ik betaald heb werkt voor een gedeelte, maar ik ben dus benieuwd of er een programma of app of wat dan ook is wat helemaal naar behoren werkt.

Iemand van jullie op een Nokia E72 al eens een programma of zo geinstalleerd wat goed functioneerde?

Alvast bedankt,

Paulus
icon

Beste antwoord door Jordy01 30 april 2014, 14:18

@ Dweep

Ik begrijp dat je nu een Nokia E72 in gebruik hebt. Voor zover ik weet zijn er geen track&protect achtige tools beschikbaar voor de Nokia E72. Maar ik moet je wel toegeven dat ik geen Nokia Expert bent. Misschien dat een van de klant experts hier op het T-Mobile Forum je verder kan helpen.

Een Firewall of Virusscanner is op de Nokia E72 niet nodig. Het besturingsysteem van dit toestel wordt niet zoveel meer gebruikt waardoor het niet interessant is voor hackers. Android en iOS zijn veel interessanter. Houdt er echter wel rekening mee dat Whatsapp een internetverbinding gebruikt om berichten te versturen en te ontvangen.

Ik zie dat mijn collega Chantal je al heeft gewezen op de mogelijkheid om je contract te vernieuwen. Je kunt dan een meteen een nieuw toestel uitzoeken waarop je wel eenvoudig een track&protect app kunt installeren.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 2
Hey Jordy bedankt voor je uitgebreide reply!

groeten Paulus
Reputatie 3
@ Dweep

Ik begrijp dat je nu een Nokia E72 in gebruik hebt. Voor zover ik weet zijn er geen track&protect achtige tools beschikbaar voor de Nokia E72. Maar ik moet je wel toegeven dat ik geen Nokia Expert bent. Misschien dat een van de klant experts hier op het T-Mobile Forum je verder kan helpen.

Een Firewall of Virusscanner is op de Nokia E72 niet nodig. Het besturingsysteem van dit toestel wordt niet zoveel meer gebruikt waardoor het niet interessant is voor hackers. Android en iOS zijn veel interessanter. Houdt er echter wel rekening mee dat Whatsapp een internetverbinding gebruikt om berichten te versturen en te ontvangen.

Ik zie dat mijn collega Chantal je al heeft gewezen op de mogelijkheid om je contract te vernieuwen. Je kunt dan een meteen een nieuw toestel uitzoeken waarop je wel eenvoudig een track&protect app kunt installeren.

Reageer