Beantwoord

Uitfasering 2G toestellen

• 20 januari 2021
  • 1 reactie
  • 122 Bekeken

Gisteren mededeling ontvangen dat T-Mobile 2G binnenkort niet meer ondersteunt. In de lijst van toestellen die niet geschikt zijn voor 4G staat ook de Nokia C1-01. Ik heb een Nokia C1-02 en een Nokia 130 (2017). Kan ik deze toestellen wel blijven gebruiken?

icon

Beste antwoord door Hajar 20 januari 2021, 14:40

Hi @linnenkast1 

Na 1 juni 2021 kun je 2G toestellen  je niet langer gebruiken in combinatie met je T-Mobile abonnement of PrePaid. Je kan zelf opzoeken of de toestellen die je hebt wel geschikt zijn voor 4G. Als dat het geval is dan kun je wel gebruik van maken en anders kun je het beste op zoek gaan naar een toestel dat geschikt is voor 4G. Op deze pagina kun je alternatieven vinden. 

Ik hoop dat je zo verder komt. 

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Hi @linnenkast1 

Na 1 juni 2021 kun je 2G toestellen  je niet langer gebruiken in combinatie met je T-Mobile abonnement of PrePaid. Je kan zelf opzoeken of de toestellen die je hebt wel geschikt zijn voor 4G. Als dat het geval is dan kun je wel gebruik van maken en anders kun je het beste op zoek gaan naar een toestel dat geschikt is voor 4G. Op deze pagina kun je alternatieven vinden. 

Ik hoop dat je zo verder komt. 

Reageer