Beantwoord

Uitgaande server e-mail

  • 6 januari 2018
  • 1 reactie
  • 483 Bekeken

Uitgaande mail werkt niet. Ben in Spanje monenteel. Ook helpdesk t-mobile weet het niet (!).
icon

Beste antwoord door David 7 januari 2018, 13:36

Hoi Ruud,

Jouw username is aangepast, omdat dit jouw telefoonnummer was. Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is, dus deel hier geen privégegevens.

Zou je kunnen aangeven van welke telefoon je gebruik maakt en welke versie software hier op draait? Daarnaast ben ik ook benieuwd naar de applicatie die jij gebruikt om te mailen. Ik zou je allereerst willen aanraden om het e-mailaccount even helemaal opnieuw in te stellen. Neem hiervoor de instructies over uit onze Toestelhulp. Hier staat per toestel in hoe je dit moet doen. Daarnaast geef ik je ook even de algemene instellingen mee voor het instellen van jouw e-mail.

Ik ben heel benieuwd of het resultaat heeft gehad en zie jouw reactie dan ook graag spoedig tegemoet! 🙂 Adios!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Ruud,

Jouw username is aangepast, omdat dit jouw telefoonnummer was. Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is, dus deel hier geen privégegevens.

Zou je kunnen aangeven van welke telefoon je gebruik maakt en welke versie software hier op draait? Daarnaast ben ik ook benieuwd naar de applicatie die jij gebruikt om te mailen. Ik zou je allereerst willen aanraden om het e-mailaccount even helemaal opnieuw in te stellen. Neem hiervoor de instructies over uit onze Toestelhulp. Hier staat per toestel in hoe je dit moet doen. Daarnaast geef ik je ook even de algemene instellingen mee voor het instellen van jouw e-mail.

Ik ben heel benieuwd of het resultaat heeft gehad en zie jouw reactie dan ook graag spoedig tegemoet! 🙂 Adios!

Reageer