Beantwoord

Uitlevering LG G5 heeft vertraging

Reputatie 4
Badge +7
Volgens Androidworld heeft de uitlevering van de G5 vertraging opgeleverd en zou nu uitgeleverd worden op 29 april en niet op 15 april, een reden voor het uitstel is niet bekend gemaakt.
icon

Beste antwoord door David 14 april 2016, 16:00

Hey Toetsie,

Ik wil je de reden best verklappen hoor! 😉 Door het succes in Amerika en Korea is de levering van de LG G5 in Europa vertraagd. Dat is dus de reden van uitstel.

We zien trouwens dat je vaker nieuwsberichten plaatst, maar misschien is het ook leuk als je daar nog bij zet wat je daar zelf van vindt of over zou willen weten?
Bekijk origineel

26 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hey Toetsie,

Ik wil je de reden best verklappen hoor! 😉 Door het succes in Amerika en Korea is de levering van de LG G5 in Europa vertraagd. Dat is dus de reden van uitstel.

We zien trouwens dat je vaker nieuwsberichten plaatst, maar misschien is het ook leuk als je daar nog bij zet wat je daar zelf van vindt of over zou willen weten?
Reputatie 4
Badge +7
Hey David,

Als ik iets interessants tegenkom deel ik het graag.
Ik zal proberen om er voortaan iets bij te zetten.
Voor wat LG betreft, dat heeft niet zo mijn interesse, heb meer met Samsung.
Reputatie 7
Badge +20
Helemaal goed, ben benieuwd naar je volgende bevinding! 🙂
Kunnen wij dan nog gebruik maken van de actie waarbij je tot 30 april de extra module krijgt? Of gaat dit om bestellingen die tussen 22 maart en 30 april gedaan worden? of gaat die actie daarom ook verlengd worden?
Heb hem vanaf 22 maat meteen verlengd mijn abbo 🙂
Reputatie 7
Badge +20
Hey Sarientje,

Van harte welkom op ons forum! 🙂

De promotie van de LG G5 met de CAM Plus is op dit moment nog niet van start en is enkel nog aangekondigd. Er zijn ook nog geen actievoorwaarden, deze worden pas bekend wanneer de toestellen daadwerkelijk geleverd worden. Je kunt je aanmelden bij deze promotie zodra je jouw LG geleverd hebt gekregen via de promotiewebsite van LG.

Hopelijk wordt je telefoon snel geleverd, zodat je ervan kunt gaan genieten!
Reputatie 3
Elders lag ik over de actie het volgende:
"Bestel je voor 1 mei de LG G5, dan krijg je van LG gratis de LG CAM Plus module (t.w.v. € 99,-). Hiermee tover je je G5 om tot een heus fototoestel. Wat je hiervoor moet doen? Registreer je toestel op de LG-actiepagina en je krijgt de CAM Plus module vanzelf thuisgestuurd.
Let op: je toestel registreren om de gratis CAM Module aan te vragen dient te gebeuren in de periode van 1 mei tot 15 mei."
Reputatie 7
Badge +20
Hi Cinner,

Dankjewel voor je reactie. Kun je ook aangeven waar je die informatie vandaan hebt? Heb je zelf ook interesse in de LG G5? Ik ben zelf gek op foto's maken dus zo'n LG CAM lijkt mij ideaal! 🙂
Reputatie 3
Stond op Coolblue maar kan het nu niet meer terug vinden. De actie zou ook mee geschoven zijn met de twee weken vertraging van het toestel en de reclame uiting die jullie ook gebruiken, staat geen datum aangegeven. Beetje onduidelijk hoe lang het nog loopt dus helaas.

Ik heb hem een week geleden al besteld bij Coolblue. De camera module zal ik niet veel gebruiken denk ik, had liever de audio dac erbij gezien. Maar goed, een gegeven paard niet in de bek kijken natuurlijk.
Heb mijn verlenging. Aangevraagd optijd 19-03-2016 nu gaat het nieuwe abonnement pas 8 August van start waarom is dit?
Badge +13
Heb mijn verlenging. Aangevraagd optijd 19-03-2016 nu gaat het nieuwe abonnement pas 8 August van start waarom is dit?
De start datum van je verlenging word in de toekomst gezet omdat je je nieuwe toestel ook nog niet in handen heb.
Zodra je het toestel in huis heb schuift de start datum van je verlenging naar de datum dat je of je je toestel heb je gekregen als je al contract vrij bent of naar de datum dat je abonnement is afgelopen.
Is het zo wat duidelijker?
Reputatie 7
Badge +20
@Cinner;

Dankjewel voor je reactie. Ik kan de informatie zelf ook niet terugvinden op Coolblue. Heb je jouw toestel al binnengekregen? Zo ja, hoe bevalt die? :8

@Patrick;

Wat leuk dat je jouw abonnement hebt verlengd. Voor welk toestel heb je gekozen? Ik zie dat Rosan jou meer uitleg heeft gegeven over de ingangsdatum van je contract.

Als je nog vragen hebben, laat hem mij weten! 🙂

PS: wens je alvast veel plezier met je toestel!
Reputatie 3
Het toestel komt op zijn vroegst pas 29 april uit Hajar, ik zal hem niet eerder krijgen 😉
Reputatie 7
Badge +20
Hi Cinner,

Dan wens ik je alvast veel plezier met je nieuwe toestel. Heb je jezelf trouwens al voorgesteld in ons voorsteltopic? Je bent de laatste lekker actief op het forum en we zijn benieuwd naar wie je bent. 🙂
Beste Hajar, en andere medwerkers,

Overal op t-mobile zie ik nu dat er alleen een zilvere en gouden telefoon te verkrijgen is en dat daarbij ook de actie geldig is, ik meen dat toen ik mijn toestel reserveerde er alleen zwart en goud was? hoe zit dit? of zal de medewerker zilver ipv goud bedoel hebben of titan? Dit omdat dit de enige telefoons zijn waar je de cam bij krijgt zie ik nu, wanneer mij dit meteen bij het bestellen van mijn telefoon was gebeurd zou ik niet voor een zwarte telefoon gegaan zijn maar voor een andere of weet je daar meer van? Want dan wil ik dus geen zwarte telefoon maar eerder zilver of titan? Ik vind dit dan namelijk niet helemaal leuk dat dit niet verteld is bij het vertellen van de telefoon, straks heb je namelijk toch een heleboel telefoons en heb heb op precies 18 maart de 1ste dag al besteld.( in tilburg)

Met vriendelijke groet,
Sarina Hendriks
Beste Hajar, en andere medwerkers,

Overal op t-mobile zie ik nu dat er alleen een zilvere en gouden telefoon te verkrijgen is en dat daarbij ook de actie geldig is, ik meen dat toen ik mijn toestel reserveerde er alleen zwart en goud was? hoe zit dit? of zal de medewerker zilver ipv goud bedoel hebben of titan? Dit omdat dit de enige telefoons zijn waar je de cam bij krijgt zie ik nu, wanneer mij dit meteen bij het bestellen van mijn telefoon was gebeurd zou ik niet voor een zwarte telefoon gegaan zijn maar voor een andere of weet je daar meer van? Want dan wil ik dus geen zwarte telefoon maar eerder zilver of titan? Ik vind dit dan namelijk niet helemaal leuk dat dit niet verteld is bij het vertellen van de telefoon, straks heb je namelijk toch een heleboel telefoons en heb heb op precies 18 maart de 1ste dag al besteld.( in tilburg), officieel is hij nog niet betaald voor de abonnement verlenging, alleen gepre-orderd. Wanneer de telefoon 29e binnen is, kan dit dan nog veranderd worden aangezien de actie tot en met de 31ste geld, snap er dus nu weinig van.

Met vriendelijke groet,
Sarina Hendriks
, zie nu dat het een grijze is bij mijn bestelling/ is grijs zelfde als zilver ik vind die kleuren namelijk wel het zelfde? , lees voorwaarden op de lg promotions site... de actie staat wel bij beide telefoons,maar wanneer je de voorwaarden opent zie je andere dingen
Reputatie 3
Volgens mij wordt met de grijze variant de titan bedoeld (zie ook de foto die op de site staat). Bij alle drie kan je de cam-module krijgen.

Maar goed, ik ben geen medewerker dus ik kan zo niet zeggen welke je besteld hebt natuurlijk.
Reputatie 3
Hai Hajar,

Heb me ooit bij aanmelding al voorgesteld.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Sarientje,

Leuk dat jij je vraag stelt op ons forum. Ik heb je gegevens erbij gepakt, maar ik zie geen bestelling of verlenging in het systeem staan. Wanneer en waar heb jij dit toestel bestelt?
Beste hajar..heb 18mrr besteld en 22mrr de bevestiging gehad. Besteld id winkel heuvelstraat Tilburg. De verlenging kan pas ingaan op moment dat de telefoon er is en ik die aansluitkosten betaald heb.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Sarientje,

Ik ga gelijk navraag voor je doen bij de afdeling die hiervoor verantwoordelijk is. Zodra ik een reactie heb gekregen zal ik je hierover informeren in dit topic!
Reputatie 6
Dit zijn de kleuren die uitgebracht zijn. Zo kun je ze makkelijk vergelijken.

(Gold, Silver, Pink, Titanium)
Reputatie 3
Helaas, ik krijg het toestel niet vandaag maar zaterdag geleverd. Jammer al is het natuurlijk een luxe probleem.
Reputatie 7
Badge +20
Hey Cinner,

Nog heeeeel even geduld dus, maar gelukkig is het bijna zover! :D

Ben wel erg benieuwd hoe je nieuwe toestel je bevalt! Houd je ons op de hoogte?
Reputatie 6
Helaas, ik krijg het toestel niet vandaag maar zaterdag geleverd. Jammer al is het natuurlijk een luxe probleem.

En en en??

Reageer