Beantwoord

Uitlevering LG G5 heeft vertraging

Toon eerste reactie

26 reacties

Reputatie 3
Binnen. En ik ben als een kind zo blij 😃 Heb op Tweakers forum al eerste ervaringen geplaatst, zal dat hier ook doen.

Gelukkig geen van de foutjes die bij XDA stonden gemeld. De module sluit naadloos aan en kan nergens een spleetje ontdekken. Ik vroeg me wel af hoe lang het kliksysteem van de batterij het houdt als je vaak zou wisselen. Ben ik gelukkig niet van plan. De vingerprintscanner begrijp ik wel wat er bedoeld wordt in de reviews, niet het meest stevige gevoel. Voor de vingerprint scan hoef je de knop trouwens niet in te drukken. Vond het toestel wél metalig aanvoelen ondanks de coating. Ligt lekker in d ehand, alleen wat groter dan ik gewend ben. Randje om het toestel had iets meer afgerond mogen zijn. Niet echt hinderlijk maar ook niet prettig afgewerkt. Dat merk ik sowieso niet met een armor case eromheen.

Het beeldscherm vind ik mooier dan gedacht. Heb heel lang amoled gehad en dat is gewoon prachtig maar vind dit beeldscherm ook erg mooi. Helderheid geen probleem.

Foto's zijn prachtig en ik heb alleen de auto stand geprobeerd. Met inzoomen op de gemaakte foto blijft de kwaliteit verbazingwekkend goed. De groothoeklens is echt erg leuk om te gebruiken.

Het meest ben ik verrast van het speaker geluid. Mooi, vol, helder en kan nogal hard. Vond het geluid in de s4 best in orde maar dit is een stuk mooier.

Moet nog even wennen aan de software en heb het idee dat de s7 iets rapper is met simpele handelingen. Maar verder gewoon heel vloeiend en prettig. Wel meteen de home and app drawer geïnstalleerd.

Bellen is prima in orde. Goed geluid, weinig omgevingsgeluid.

Na veel negatieve reviews elders ben ik nu toch blij dat ik voor dit toestel heb gekozen. Er is voor mij maar een nadeel, hij is best groot dus kan hem niet met een hand bedienen. Voordelen wegen ruimschoots op gelukkig.

De batterij lijkt het ook lang vol te houden. Heb vandaag erg intensief gebruik gemaakt van het toestel en alles wat aan kon aan gezet om goed te proberen en zit op 31% nu. Meestal verbeterd de batterij nog wat met een paar dagen, ik ben er heel tevreden mee.

Reageer