Vraag

Uitvallen van Sony Ericsson Xperia

Als ik mijn telefoon heb gebruikt,gaat 'ie daarna gelijk helemaal uit.Of dat ik nu heb gebeld,ge-smst,spelletje spelen of What's app.Maakt niet uit.Duurt heel lang voordat ik 'm weer aan krijg.En dan opnieuw pincode invoeren enzo.En dat gebeurt de laatste tijd zo'n 8 keer per dag.Heb een abonnement van T-Mobile.

8 reacties

Reputatie 6
@Rachel74
Welkom op het T-Mobile Forum en bedankt voor het gebruik van de forumapplicatie op Facebook.

Heb je al eens geprobeerd om het toestel te resetten? Hoe je dit kunt doen vind je via de T-Mobile Toestelhulp. Omdat bij een reset alle data op het toestel verloren gaat, adviseer ik je om van tevoren een back-up te maken.
Reputatie 2
Ik heb dus af en toe het zelfde probleem....Soms gebruik ik mijn x10 teveel op een uur en dan word hij warm aan de achter kant en dan val het toestel bij mij ook telkens uit(ik denk dat het door de warmte komt)..Moet zeggen dat dit een heel groot min punt is van de xperia 10.....Voor de rest een fijn toestel...

groetjes
Ik heb nog geen 7 maanden een Experia X10 van Sony Ericson en mijn toestel valt ook steeds uit en krijg hem dan niet meer opgestart.
Heb hem al opgestuurd naar de technishe dienst van T-Mobile maar ze kunnen niets voor mij betekenen terwijl ze geen aanwijsbare reden hebben kunnen
ontdekken wat het probleem aan het toestel is
Je hebt 2 jaar garantie op het toestel bij een 2 jarig abonement maar daar wil T-Mobile blijkt achteraf niets van weten.
Ik vindt dit een zeer slechte service.
Idem hier! Mijn toestel heb ik twee weken geleden netjes naar de T-mobile shop gebracht voor reapratie waarbij ik op het formulier heb laten noteren dat er geen schade waarneembaar is. Het toestel laadt namelijk niet meer op en de sim-kaart valt telkens weg. Vandaag valt er een pakketje op mijn deurmat met mijn toestel erin, in een simpel kartonnen doosje! Op het schrijven stond vermeld dat het toestel een onherstelbaar defect heeft, zonder meer informatie. Vervolgens heb ik T-mobile klantensevice gebeld om te vragen wat er nu verder gaat gebreuren. Waarna ik krijg te horen dat het niet onder de garantie valt omdat het val of stootschade betreft! Als het deze dan al heeft is dat gebeurt tijdens de verzending.

Het toestel is 3 maanden gebruikt ter overbrugging (voor de afgedankte Iphone 3g van mijn man). Het feit is dat het een cadeau was voor mijn zoon echter maakte hij zijn beloftes niet waar waardoor de deal niet door ging. Nu ca 8 maanden na dato heeft hij een zijn belofte waar gemaakt en zou hij het toestel krijgen (toestel is al zeker 6 maanden niet geruikt) en vertoond het deze defecten. Uiterst sneu!

t-mobile heeft aangegeven verder niets voor mij te kunnen doen. Helaas zal ik mij dan moeten beroepen op de omgekeerde bewijslast die geld binnen de wettelijke garantieperiode.

Ik ben al zeker 7 jaar klant bij t-mobile en dit stelt mij zeer teleur.

(EMEI 012379002056319)
hier hetzelfde! Telefoon begon uit te vallen en als hij dan na veel moeite weer aanging gaf mijn batterij 1% aan. Ik dacht eerst dat het aan een app. lag maar die heb ik toen allemaal weggehaald. Mijn toestel is nu voor de 2e keer opgestuurd ter reparatie. Kwam de vorige keer zonder gerepareerd te zijn en zonder begeleidend schrijven retour. Heb mijn telefoon nog niet eens een jaar.

Hopelijk krijg ik hem nu gerepareerd terug of eventueel met een prijsopgave. Als dit zo'n veel voorkomend probleem is van de xperia x10, dan zou je verwachten dat tmobile iets regelt met Sony Ericsson om hun klanten tegemoet te komen.

Ik ben al klant vanaf de dutchtone tijd, (steeds onder een andere naam verder gegaan) hoezo trouw?!
nou, waar zal ik beginnen. wat een WAARDELOZE `service`.

het verhaal?

Het verhaal is vrij simpel. Sinds een update van mij Sony Experia 10 werkt mijn telefoon niet meer. Hij start continu opnieuw op. De telefoon is inmiddels 2 x ter reparatie ingestuurd. De eerste x hebben ze de software geupdate (wat al was gebeurd). Nu de 2e x (na 3 weken wachten) krijg ik mijn telefoon terug met een stikker erop dat deze niet is gerepareerd. Dat was het dan. We zijn ook een aantal x naar de shop geweest. Gisteren werd mij verteld door uw medewerker dat de telefoon wel waterschade zal hebben opgelopen door mijn zweethanden. Euh, PARDON???

Ik verwacht op zijn minst iemand die mee wil denken aan een oplossing ipv iemand die mij verteld dat ik sinds kort zweethanden heb. Maar helemaal niets.

Het is ook opvallend dat er in allerlei topics gereageerd wordt door webcare en hier hebben ze het na 1 opmerking maar laten varen. Omdat men simpelweg niets voor ons wil betekenen. Betreurenswaardig. En dan zeg ik het netjes. Lees het overal. Je telefoon wordt tot 2 x ingestuurd. Ik vraag me uberhaupt af of dat is gebeurd. En dan is je telefoon niet te maken. Jaja.

Gezien het aantal mensen die hiermee te maken hebben zal ik er maar eens een mailtje aan besteden richting de consumentenbond en eens kijken of een rechtsbijstand iets kan doen... Wel willen verkopen maar daarna...
Mocht je x10 defekt zijn heb nog een x10 liggen werkt nog prima iemand intresse? Heb namelijk een nieuwe telefoon bij verlenging uitgezocht. toestel is nu 2 jaar oud. en heeft alle software updates gehad. Mocht je intresse hebben kun je een berichtje sturen.
Reputatie 3
Beste,

Het is idd zo dat T-Mobiles repair service niet echt het gewenste resultaat opleverd, naar mijn mening zijn zij in zee gegaan met het meest malafide reparatie bedrijf ooit en wel opvallend vaak toestellen verkeerd gediagnosticeerd worden.

Helaas leveren deze praktijken T-Mobile een slechte naam op terwijl het reparatie bedrijf de schuldige is.

Het komt bizar vaak voor, op het moment dat de kosten te hoog zijn het excuus water, val en stoot schade wordt gebruikt. zonder verdere uitleg. volgens diverse bronnen heb ik vernomen dat t-mobile hiervan op de hoogte is en hier aan gewerkt wordt, helaas is het zo dat zij hier momenteel niet veel meer info over kunnen geven.

mijn advies;

1. vraag altijd een second opinion van een gecertificeerde reparateur.

2. verstuur deze mee met uw zending.

3. probeer de zaken direct af te handelen met de maker van de telefoon.

4. verzeker uw toestel niet via t-mobile maar een andere partij.

Daarnaast kan je als consument gewoon hier tegen wapen via juridische wegen, het juridisch loket geeft u in dit soort gevallen ook gratis advies en kunnen de voorwaarden waaraan zowel u als t-mobile zich moet houden duidelijker maken.

en wordt het helemaal te gek dan heb je natuurlijk de consumenten organisaties, hoe meer klachten over 1 bepaalt onderwerp des te sneller zij hiervan een zaak maken.

Reageer