Beantwoord

Update Android 6.0 Xperia Z5 compact

• 2 april 2016
  • 1 reactie
  • 678 Bekeken

Hallo,

Wanneer komt de Marshmellow update voor mijn Z5 compact (E5823)? Sony is nu al een maand aan het uitrollen maar ik heb nog steeds geen 6.0 update ontvangen. Wel nog een 5.1.1 update (32.0.A.6.200), hier blijft het toch hopelijk niet bij?
icon

Beste antwoord door David 4 april 2016, 12:54

Hey MightyMax,

Welkom op ons Forum! :)

Logisch dat je graag wilt updaten naar de nieuwste software, helaas zat er een fout in de laatste update voor de Z5 Compact. Hierdoor heeft de uitrol vertraging opgelopen en het is niet bekend wanneer deze opnieuw getest wordt. We hopen natuurlijk zo spoedig mogelijk, maar daar kunnen we op dit moment nog geen uitspraak over doen.

Voor de laatste updates over de software updates van Sony, verwijs ik je door naar ons algemene topic. Dit topic gaat dan ook op slot, zodat het overzichtelijk blijft en ook anderen jouw vragen en opmerkingen daar kunnen lezen.

Als je nog verdere vragen hebt kun je die dus in het algemene topic stellen. 🙂
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hey MightyMax,

Welkom op ons Forum! :)

Logisch dat je graag wilt updaten naar de nieuwste software, helaas zat er een fout in de laatste update voor de Z5 Compact. Hierdoor heeft de uitrol vertraging opgelopen en het is niet bekend wanneer deze opnieuw getest wordt. We hopen natuurlijk zo spoedig mogelijk, maar daar kunnen we op dit moment nog geen uitspraak over doen.

Voor de laatste updates over de software updates van Sony, verwijs ik je door naar ons algemene topic. Dit topic gaat dan ook op slot, zodat het overzichtelijk blijft en ook anderen jouw vragen en opmerkingen daar kunnen lezen.

Als je nog verdere vragen hebt kun je die dus in het algemene topic stellen. 🙂