Vraag

Update HTC

• 30 maart 2012
  • 4 reacties
  • 831 Bekeken

Na een automatische update van mijn HTC sensation, zijn al mijn foto's verwijderd. Ik had in totaal 600 foto's waarvan 400 toch wel heel erg belangrijk waren.

Van te voren is er niet aangegeven dat de foto's zouden verwijderen. Kan ik ze nog ergens terug vinden of zijn ze echt allemaal weg?

Ik hoop dat iemand dit weet

xx Minthe

4 reacties

Reputatie 2
Na een automatische update van mijn HTC sensation, zijn al mijn foto's verwijderd. Ik had in totaal 600 foto's waarvan 400 toch wel heel erg belangrijk waren.

Van te voren is er niet aangegeven dat de foto's zouden verwijderen. Kan ik ze nog ergens terug vinden of zijn ze echt allemaal weg?

Ik hoop dat iemand dit weet

xx Minthe

Ikzelf heb de update nog niet gehad, maar op een ander forum las ik dat iemand hetzelfde probleem had. Echter, nadat hij een foto had genomen stonden alle foto's weer in de galerij.
ik had het ook..Als je je foon aansluit op de pc en je leest je geheugenkaart dan staat alles er gewoon op.Koppel je geheugenkaart los en dan weer koppelen.
Na een keer of twee dat gedaan te hebben kreeg ik alle foto's weer,zo is het zelfde met de muziek ook dat was ik kwijt.maar op die manier had ik alles weer terug

Hoop dat het ook zo is bij die het zelfde probleem hebben SUCCES
ik had het ook..Als je je foon aansluit op de pc en je leest je geheugenkaart dan staat alles er gewoon op.Koppel je geheugenkaart los en dan weer koppelen.
Na een keer of twee dat gedaan te hebben kreeg ik alle foto's weer,zo is het zelfde met de muziek ook dat was ik kwijt.maar op die manier had ik alles weer terug

Hoop dat het ook zo is bij die het zelfde probleem hebben SUCCES

Jup, dit hielp bij mij ook 🙂 Hopelijk helpt het bij jou ook!
De foto's zijn verhuisd naar een andere map, je kan je foto's vinden in de map DMCMII in op je SD kaart.

Reageer