Vraag

Update Huawei ascend p7

• 29 oktober 2015
  • 5 reacties
  • 229 Bekeken

Hallo, onlangs heb ik de update naar systeem versie Emui 3.1 gehad en sindsdien werken mijn apps amper of lopen vast en soms loopt zelfs de hele telefoon vast. Erg vervelend dus. Heeft iemand anders deze ervaring ook en wat kan ik doen? B.v.d!

5 reacties

Reputatie 6
Badge +16
Hi Syberen,

Van harte welkom op het T-Mobile Forum.

Wat vervelend dat het na de update verkeerd is gegaan. Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Wat waren je ervaringen met de Huawei P7 voor de update? Ik ben erg benieuwd.

Heb je jouw toestel na de update toevallig al een keer volledige hersteld naar de fabrieksinstellingen? Zorg wel dat je eerst een volledige back-up maakt van je gegevens. Een fabrieksreset na het updaten kan altijd eventuele problemen oplossen. Ik wil je daarom vragen om dit uit te proberen en ons op de hoogte te houden. Op onze toestelhulp pagina vind je de instructies die je nodig hebt.

Heb je nog aanvullende vragen of onduidelijkheden dan helpen we je graag verder!
Waarom heb ok zoveel problemen met mijn p7 update emui 3.0
Bedankt voor de reactie Issam! Ik zal eens kijken of dat helpt. Tot nu toe voldeed hij prima dus ik hoop dat de problemen kunnen worden opgelost.
Reputatie 6
Badge +16
Hi Syberen,

Ik ben erg benieuwd of dit voor jou de oplossing is. Houd ons op de hoogte! 🙂
Reputatie 6
Badge +16
Hi Bert70,

Vervelend dat jij ook problemen ervaart na het updaten van je Huawei P7.

Zou je kunnen aangeven welke problemen je precies ervaart? Zou je zoals hierboven is omschreven je toestel een keer terug willen zetten naar de fabrieksinstellingen?

Ik ben ook benieuwd naar jou reactie!

Reageer