Beantwoord

Update Huawei Ascend p7


Hallo,

Ik heb een huawei ascend p7 en dit is een branded toestel. Ik krijg alleen steeds geen updates terwijl deze er wel zouden moeten zijn omdat andere mensen met dezelfde telefoon deze wel krijgen. Hoe kan dit?

Groetjes Marloes
icon

Beste antwoord door Amy 4 februari 2016, 17:51

Hi Marloes,

We hebben hier inderdaad al contact over gehad met Mark in dit topic hebben we er meer informatie over gegeven. Helaas is het niet het antwoord waar je op gehoopt had.

Ik kan jullie er wel van verzekeren dat we druk bezig zijn hiermee en deze update hoog op het lijstje staat van de 'knappe koppen'. Helaas is het nog niet helemaal duidelijk wanneer de update vrijgegeven gaat worden. Wel testen wij de updates natuurlijk met een reden. Alle bugs en andere fouten die er nog in zitten worden onderzocht en aangepast. Dit doen we zodat T-Mobile klanten alleen gebruik maken van goede updates zonder fouten. Het duurt misschien wat langer maar zo ben je wel verzekerd van een goedwerkende update!
Bekijk origineel

2 reacties

T mobile beloofd al vanaf week 51 van vorig jaar dat de update er komt en dat er een heleboel knappe koppen mee bezig zijn , maar helaas kunnen ze het niet waarmaken
Mark Hendrix
Reputatie 7
Badge +15
Hi Marloes,

We hebben hier inderdaad al contact over gehad met Mark in dit topic hebben we er meer informatie over gegeven. Helaas is het niet het antwoord waar je op gehoopt had.

Ik kan jullie er wel van verzekeren dat we druk bezig zijn hiermee en deze update hoog op het lijstje staat van de 'knappe koppen'. Helaas is het nog niet helemaal duidelijk wanneer de update vrijgegeven gaat worden. Wel testen wij de updates natuurlijk met een reden. Alle bugs en andere fouten die er nog in zitten worden onderzocht en aangepast. Dit doen we zodat T-Mobile klanten alleen gebruik maken van goede updates zonder fouten. Het duurt misschien wat langer maar zo ben je wel verzekerd van een goedwerkende update!

Reageer