Beantwoord

Update huawei p9 lite

• 12 augustus 2016
  • 1 reactie
  • 683 Bekeken

Gisteren nieuwe telefoon gehaald. Meteen jwam er een systeemupdate tevoorschijn. Deze heb ik vannacht uitgevoerd. Het toestel lijkt nu vastgelopen. Er staat al vanaf 7.00 uur hetzelfde scherm met de tekst, systeem aan t optimaliseren. Hoe lang duurt dit normaal gesproken? Is dit nirmaal?
Groetjes Karin
icon

Beste antwoord door Issam 12 augustus 2016, 14:33

Hey Karin,

Welkom bij de T-Mobile Community! Leuk dat je hier je vraag stelt.

Gaaf dat je voor de nieuwe Huawei P9 Lite bent gegaan, gefeliciteerd. Wat heeft jou doen besluiten om voor dit toestel te gaan? Ik ben benieuwd. ;)

Ai, het lijkt er op dat er iets niet helemaal goed gaat. Goed dat je dit dus bij ons aangeeft. Zie je op dit moment nog steeds hetzelfde scherm op je telefoon? Optimaliseren kan soms lang duren, maar na 30 minuten zou het zeker afgerond moeten zijn. Als je na een paar uur nog steeds hetzelfde scherm ziet staan dan is je telefoon al gestopt met optimaliseren.

Zou je de telefoon één keer helemaal uit en weer aan willen zetten? Mocht je na het herstarten van je telefoon hetzelfde probleem ervaren dan kan je een harde reset uitvoeren. Let wel op dat hierdoor eventueel opgeslagen gegevens verloren gaan.

Laat ons weten of het is gelukt! We helpen je graag verder.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +16
Hey Karin,

Welkom bij de T-Mobile Community! Leuk dat je hier je vraag stelt.

Gaaf dat je voor de nieuwe Huawei P9 Lite bent gegaan, gefeliciteerd. Wat heeft jou doen besluiten om voor dit toestel te gaan? Ik ben benieuwd. ;)

Ai, het lijkt er op dat er iets niet helemaal goed gaat. Goed dat je dit dus bij ons aangeeft. Zie je op dit moment nog steeds hetzelfde scherm op je telefoon? Optimaliseren kan soms lang duren, maar na 30 minuten zou het zeker afgerond moeten zijn. Als je na een paar uur nog steeds hetzelfde scherm ziet staan dan is je telefoon al gestopt met optimaliseren.

Zou je de telefoon één keer helemaal uit en weer aan willen zetten? Mocht je na het herstarten van je telefoon hetzelfde probleem ervaren dan kan je een harde reset uitvoeren. Let wel op dat hierdoor eventueel opgeslagen gegevens verloren gaan.

Laat ons weten of het is gelukt! We helpen je graag verder.

Reageer