Beantwoord

update Huawei P9, probleem pincode

  • 4 maart 2017
  • 2 reacties
  • 5731 Bekeken

Nadat er een update geweest is op de Huawei P9 moet de telefoon opnieuw worden opgestart. Nu moet ik de pincode ingeven maar deze wordt niet automatisch geactiveerd en ik zie geen OK knop waar ik op kan klikken. Ik heb het al een aantal keren geprobeerd waardoor het steeds langer duurt voordat ik het opnieuw kan proberen. Wie kan me helpen?
icon

Beste antwoord door Anonymous 5 maart 2017, 09:05

Goedemorgen Steinie,

Welkom op de forum van T-Mobile.



Ik heb even rond gekeken op internet en krijg bij veel mensen, die dit probleem ook hebben, het advies de telefoon een reset te geven. Als je zeker bent dat je er een backup van hebt! Ben je daar niet zeker van dan krijgen veel mensen het advies om contract op te nemen met Huawei.



Hoop dat het je helpt en anders zijn er misschien nog andere mensen die een oplossing hebben? Uiteraard kan je het altijd eens proberen via Huawei. 0800 9188(gratis) Nederlands/English. Van maandag t/m vrijdag: 08:00 - 21:00, zaterdag: 10:00 - 16:00 (hotline is gesloten op feestdagen).





Mocht je je telefoon wel een reset willen geven, doe dan het volgende: let op: alleen als je zeker bent dat je een backup hebt en/of zeker bent dat het niet erg is al je gegevens kwijt te raken



- Als het toestel helemaal uit staat houd je de volume omhoog en power knop tegelijk ingedrukt. Deze laat je los wanneer het Huawei logo in beeld komt.

- Nu selecteer je, door middel van de volume knoppen de optie "wipe data/factory reset" en bevestig je deze keuze met de power knop.

- In het volgende menu selecteer je wederom " "wipe data/factory reset" en bevestig je deze met de power knop.

- Nu verschijnt er weer een nieuw scherm waarin je "reboot system now" bevestigd. Dit doe je opnieuw met de power knop.



Wanneer je deze stappen doorlopen hebt heb je jouw toestel helemaal terug gezet naar de fabrieksinstellingen en kan je hem weer helemaal naar wens instellen. Noteer hierbij alle keuzes die je maakt betreffende de beveiliging van je toestel en andere instellingen zodat je deze terug kan zien wanneer er zich iets gelijks voordoet.



Succes!
Bekijk origineel

2 reacties

Goedemorgen Steinie,
Welkom op de forum van T-Mobile.

Ik heb even rond gekeken op internet en krijg bij veel mensen, die dit probleem ook hebben, het advies de telefoon een reset te geven. Als je zeker bent dat je er een backup van hebt! Ben je daar niet zeker van dan krijgen veel mensen het advies om contract op te nemen met Huawei.

Hoop dat het je helpt en anders zijn er misschien nog andere mensen die een oplossing hebben? Uiteraard kan je het altijd eens proberen via Huawei. 0800 9188(gratis) Nederlands/English. Van maandag t/m vrijdag: 08:00 - 21:00, zaterdag: 10:00 - 16:00 (hotline is gesloten op feestdagen).


Mocht je je telefoon wel een reset willen geven, doe dan het volgende: let op: alleen als je zeker bent dat je een backup hebt en/of zeker bent dat het niet erg is al je gegevens kwijt te raken

- Als het toestel helemaal uit staat houd je de volume omhoog en power knop tegelijk ingedrukt. Deze laat je los wanneer het Huawei logo in beeld komt.
- Nu selecteer je, door middel van de volume knoppen de optie "wipe data/factory reset" en bevestig je deze keuze met de power knop.
- In het volgende menu selecteer je wederom " "wipe data/factory reset" en bevestig je deze met de power knop.
- Nu verschijnt er weer een nieuw scherm waarin je "reboot system now" bevestigd. Dit doe je opnieuw met de power knop.

Wanneer je deze stappen doorlopen hebt heb je jouw toestel helemaal terug gezet naar de fabrieksinstellingen en kan je hem weer helemaal naar wens instellen. Noteer hierbij alle keuzes die je maakt betreffende de beveiliging van je toestel en andere instellingen zodat je deze terug kan zien wanneer er zich iets gelijks voordoet.

Succes!
Heel erg bedankt voor je antwoord. Het was even en gedoe maar hij werkt weer.

Reageer