Beantwoord

Update Huawei toestel gx8

ff vraagje. kan het zijn dat de emui update van huawei inet verbinding nodig heeft omdat die anders op 0% blijft staan? Ging net de deur uit om naar mn werk te gaan maar heb mn mobiele netwerk (en roaming altijd uit) uitstaan, en zag net op dat moment dat die update aan het installen was. Maar nu kan ik dus geen knoppie indrukken (want dan zegt ie dat toestel crasht :S) maar scherm blijft aan en update blijft op 0% staan (nu al anderhalf uur) zonder dat ik iets kan doen...en ben dus niet bereikbaar!
icon

Beste antwoord door Hajar 31 maart 2016, 11:50

Hi Eucalypta,

Welkom terug op ons Forum!

Goed dat jij je vraag hier stelt. Het is alleen mogelijk om een software update uit te voeren als je verbonden met internet. Heb je de mogelijkheid om gebruik te maken van WiFi? De software update kan veel MB's kosten. Wij adviseren daarom om, indien mogelijk, verbinding te maken met een Wi-Fi netwerk. Mocht dat niet het geval zijn dan dien je jouw mobiele data aan te zetten om de update uit te voeren. Wij adviseren ook om de telefoon aan een oplader te hangen tijdens de update.

Laat je ons weten of het lukt?
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Eucalypta,

Welkom terug op ons Forum!

Goed dat jij je vraag hier stelt. Het is alleen mogelijk om een software update uit te voeren als je verbonden met internet. Heb je de mogelijkheid om gebruik te maken van WiFi? De software update kan veel MB's kosten. Wij adviseren daarom om, indien mogelijk, verbinding te maken met een Wi-Fi netwerk. Mocht dat niet het geval zijn dan dien je jouw mobiele data aan te zetten om de update uit te voeren. Wij adviseren ook om de telefoon aan een oplader te hangen tijdens de update.

Laat je ons weten of het lukt?
Niet gelukt... Scherm bleef hangen op die update en kon niet anders (zelfs niet data aanzetten) dan toch uit te zetten ( al kreeg ik waarschuwing van systeem crash). Gelukkig geen crash dus de foon doet het nog gewoon. Maar heel prettig was t niet. Thx voor de reactie.
Reputatie 7
Badge +20
Hi eucalypta,

Wat jammer. Gelukkig doet je telefoon het nog goed. Wellicht kun je het nogmaals proberen als je verbonden bent met wifi en je toestel helemaal opgeladen is. Ik hoor graag van je of het dan wel lukt. Mocht je nog ergens tegenaan lopen, laat het ons weten! 🙂

Reageer