Beantwoord

Update naar Windows 10 -> Lumia 520

Waar kan ik zien of de Lumia 520 te updaten naar Windows 10 :?
icon

Beste antwoord door David T-Mobile 7 juli 2015, 09:51

Hey PappyVinny,

Welkom op ons mooie Forum! :D

Als ik het even opzoek, dan lijkt het erop dat er helaas nog het een en ander misging met de update voor Lumia 520. Je kunt via 'Instellingen' en 'Telefoonupdates' in de gaten houden of jouw telefoon klaar is voor een nieuwe update! :)

Als we verder nog ergens bij kunnen helpen, laat het dan weten!

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hey PappyVinny,

Welkom op ons mooie Forum! :D

Als ik het even opzoek, dan lijkt het erop dat er helaas nog het een en ander misging met de update voor Lumia 520. Je kunt via 'Instellingen' en 'Telefoonupdates' in de gaten houden of jouw telefoon klaar is voor een nieuwe update! :)

Als we verder nog ergens bij kunnen helpen, laat het dan weten!
Gelukkig heb ik niet de win10 preview die niet uitgevoerd, mij gaat het om of het wel kan op deze phone.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi PappyVinny,

Begrijp ik het goed dat je bedoelt of je met de Lumia 520 de update kunt krijgen? Met dit toestel kun je inderdaad de update krijgen, zodra hij beschikbaar is! 🙂

Als ik nog iets voor je kan betekenen, hoor ik het graag!
Reputatie 2
http://www.windowscentral.com/t-mobiles-first-windows-10-phone-alcatel-onetouch-fierce-xl?bt_alias=eyJ1c2VySWQiOiI0NjcyNjFkZC03OTBmLTQ1NTAtOWVhNi1lZTBiYjdmMjQ0OGIifQ%3D%3D Ben erg benieuwd wat hiermee bedoeld wordt. Het zou de zoveelste scam van T-Mobile zijn als ik de mijne niet naar W10Phone kan updaten (Lumnia 930)
Reputatie 5
Badge +13
http://www.windowscentral.com/t-mobiles-first-windows-10-phone-alcatel-onetouch-fierce-xl?bt_alias=eyJ1c2VySWQiOiI0NjcyNjFkZC03OTBmLTQ1NTAtOWVhNi1lZTBiYjdmMjQ0OGIifQ%3D%3D Ben erg benieuwd wat hiermee bedoeld wordt. Het zou de zoveelste scam van T-Mobile zijn als ik de mijne niet naar W10Phone kan updaten (Lumnia 930)
Dat is T-Mobile US. Niet T-Mobile NL. Het beleid van T-Mobile US hoeft nog niet het beleid te zijn van T-Mobile NL of andersom.

Je moet je wel richten op de Europese/Nederlandse markt. Ook Microsoft geeft nog geen release date voor de Win 10.
Reputatie 2
Dus er worden al telefoons met W10 verkocht, maar jij geeft Microsoft de schuild van het feit dat 'er nog geen release date' zou zijn? Het moet wel heel comfortabel zijn om Microsoft te zijn. Als je zo'n load of crap over je heen krijgt keer op keer van leveranciers die zélf verantwoordelijk zijn voor de eventuele aanpassingen die ze nota bene zelf perse willen maken.
T-Mobile, we zijn alweer een heel eind verder en opnieuw voldoen jullie niet aan je beloftes. Trouwens. Ik denk dat 'de belofte' waarvoor jullie naar Microsofot kijken en wijzen klaarblijkelijk, door microsofit inmiddels al lang is waargemaakt. te weten dat ik voor een 2 jarig abbonnement 3 maanden 'al lang' vind. In mijn leven zou het misschien net als blijkbaar bij T-Mobile toch relatief 'misschien niet zo lang' zijn. het is ook naar voor T-Mobile dat er weinig cheapy Microsoft ontwikkelaars zijn. Waar wachten we op? Moeten we jullie wat meer geld toesturen? Zijn jullie te armoedig om je klanten bij de tijd te kunnen houden?
Nou....we merken het vanzelf terwijl jullie keihard je best aan het doen zijn voor ons.
Ik zal er bij de volgende verlenging niet te lang over nadenken wat ik nog bij jullie zoek. Ok?
Reputatie 2
Hahaha....ik zie nu dat je niet eens bij T-Mobile werkt. dat scheelt weer een bak met geld. K'tching!

Reageer