Beantwoord

Update Nougat HTC M9

• 16 december 2016
  • 12 reacties
  • 1071 Bekeken

M9 update naar Nougat, wanneer?
icon

Beste antwoord door fluxsystem 16 december 2016, 13:56

De update voor HTC M9, kan opzich nog even duren.
Er is aangekondigd dat er zeker een upgrade naar Nougat komt, maar wanneer dit plaats vindt in Nederland en wanneer dit exact gaat plaats vinden is nog niet vermeld.

Helaas is het dus nog even wachten, op verdere berichten van HTC
Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 4
Badge +6
De update voor HTC M9, kan opzich nog even duren.
Er is aangekondigd dat er zeker een upgrade naar Nougat komt, maar wanneer dit plaats vindt in Nederland en wanneer dit exact gaat plaats vinden is nog niet vermeld.

Helaas is het dus nog even wachten, op verdere berichten van HTC
Meestal gaat zo'n update binnen 2 á 3 weken wel live hoor, USA altijd eerst daarna de rest. Vaak is T-Mobile zelfs sneller dan HTC in het geval van HTC.
Wanneer gaat T mobile starten met de uitrol? Naar simlockvrije toestellen is deze allang bezig!
Sterk verhaal, van de M9 ben ik nergens enige bevestiging van uitrol tegen gekomen... De 10 (die eerst gaat) is nog steeds omwille van bugs in start/stop modus...

https://nl.hardware.info/nieuws/50884/uitrol-android-nougat-naar-htc-10-hervat---update---weer-stopgezet

De update wordt gecontroleerd, wees blij dus... gezien de bugs bij de 10, en zodra men geen bugs tegenkomt pas goedgekeurd. Daarna duurt het nog een paar weken tot die ook werkelijk via de server wordt verspreid. Momenteel is er geen goedkeuring bekend, dus gewoon nog even geduld.

Zodra er een mogelijke datum bekend raakt zal die als eerste in het algemene topic langskomen: Topic HTC Updates

Ohw pas op voor het 'tumbleweed' het is er wat stil geweest.
https://tweakers.net/nieuws/120199/htc-10-en-one-m9-krijgen-update-naar-android-nougat-binnen-twee-weken.html
Ja.... een artikel van 18 januari is achterhaald als mijn bron op 26 januari zegt dat de boel gestopt is he ;)

Maar.... er staat een update voor mijn M9 klaar... ik ben gruwelijk angstig nu, want die zou er én niet moeten zijn én zo wel dan heeft die bugs :S We gaan straks eerst maar een backup doen en dan kijken wat het is... Uhm... als het meezit heb je met anderhalf uur ofzo een antwoord....
Yup, update zegt Android 7.0 Nougat..... Nou, hij dl'd en we gaan zien of deze update soepel verloopt (oktober deed poef en reset nml).

Nu ben ik alleen RETE benieuwd of er dan toch bugs inzitten, want.... deze zou oorspronkelijk er niet moeten zijn 😃 Zo ver mijn 'bronnen' hier intern!
En geslaagd... 7 staat dus op de planning, zal hopelijk ook voor jou spoedig dan komen...
ja, update gedaan en nu het volgende probleem; melding com.android.phone is gestopt.
melding blijft komen, simkaart is niet meer te ontgrendelen.
Iemand enig idee?
Backup doen en fact. reset....

Als er bij een update iets fout gaat, is het zelden op te lossen door het werkelijke probleem aan te pakken. Dan is de alles behalve nette wijze van fact. reset wel de snelste.

Helaas bij de vorige update en een keer batt. leeg dat Sense stuk ging, meegemaakt dat een process dat stuk is, bijna niet aan te pakken is. Bij Sense nog een avond aan besteed, maar uiteindelijk daar ook opgegeven.
De update is helaas weer ingetrokken omdat er te vele problemen waren .
Hij komt weer beschikbaar zodra het probleem is opgelost!
Dit kan wel een tijdje duren helaas.
Maar hij komt!
Na een tijdje ervaring te hebben met de open versie...

Takke Wi-Fi!

Wakelocks om gek van te worden als ik Wifi aan heb (en verbinding).... zit iets gruwelijk fout dat bij Wifi iets in het systeem gewoon de boel actief mag houden. Op 4G niks aan het handje, op Wifi halveert mijn accu.

Nu ben ik niet representatief, want ik haal namelijk 3 a 4 dagen 😛 vanwege weinig screen-time, maar om van 2 a 3 naar net 1 te gaan omdat Wifi met wakelocks komt.... Goede update om me meer Gb's bij T-Mobile te nemen en het is niet eens hun branded versie!

Reageer