Beantwoord

update van windows 8.1 naar lumia denim. Geen Cortana

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
Hallo,
Mijn telefoon is vanmorgen ge-update naar Lumia Denim. Bij de uitleg van de update werd er eindelijk gesproken over de nederlandse Cortana. Alle tutorials doorlopen, maar helaas geen Cortana te zien. Doe ik iets verkeerd of is Cortana niet aanwezig op Lumia Denim in het Nederlands?
Mvg,
R.
icon

Beste antwoord door Minty 17 februari 2015, 20:03

Hi Rota81, Op windowsphone.com staat het volgende:

Cortana
Cortana is beschikbaar in de volgende landen/regio's: Australië, Canada, China, Duitsland, Frankrijk, India, Italië, Spanje, Verenigd Koninkrijk en Verenigde Staten. Raadpleeg Cortana alfa voor meer informatie over hoe u een previewversie van Cortana kunt gebruiken in uw land of regio.

Als je de regio/taal aanpast USA/ENG, kun je er in die taal wel gebruik van maken. Vraag anders eens via Facebook op de officiële pagina van Microsoft Lumia Nederland wanneer Cortana in het Nederlands beschikbaar komt.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Hi Rota81, Op windowsphone.com staat het volgende:

Cortana
Cortana is beschikbaar in de volgende landen/regio's: Australië, Canada, China, Duitsland, Frankrijk, India, Italië, Spanje, Verenigd Koninkrijk en Verenigde Staten. Raadpleeg Cortana alfa voor meer informatie over hoe u een previewversie van Cortana kunt gebruiken in uw land of regio.

Als je de regio/taal aanpast USA/ENG, kun je er in die taal wel gebruik van maken. Vraag anders eens via Facebook op de officiële pagina van Microsoft Lumia Nederland wanneer Cortana in het Nederlands beschikbaar komt.
Hallo Minty,

Duizend maal excuus dat ik niet eerder terug reageerde. Ik heb nooit een mail gekregen dat er iemand gereageerd had op mijn vraag. haha ik zag uw antwoord pas toen ik googlede op mijn eigen vraag ;-)).
Hartelijk dank voor uw antwoord! Op de een of andere manier heb ik bovenstaande tekst nooit gevonden.
Reputatie 5
Wat moeten we toch zonder Google haha! En natuurlijk graag gedaan. 🆒

Reageer