Beantwoord

usb 3g dongle: inkommend verkeer op publiek ip-adres

• 1 september 2016
  • 3 reacties
  • 204 Bekeken

Is het mogelijk om inkomend verkeer te ontvangen op het publieke IP-adres dat je krijg wanneer je een usb 3g dongle gebruikt?
B.v. wanneer je de dongle op aansluit op een tp-link TL-MR3020 3g access point en gebruik maakt van nat.
icon

Beste antwoord door Sam- 2 september 2016, 17:33

Hoi Peter,

Leuk om je weer op het forum te zien. Welkom terug!

Ik wilde je graag direct van een antwoord voorzien, maar ondanks dat ik 'Inspector Gadget' ben durfde ik hier niet op te antwoorden. Om je toch van meer informatie te voorzien heb ik één van onze collega's gevraagd om je te bellen. Zijn jullie er uiteindelijk samen uit gekomen? Ik ben erg benieuwd.

Als je aanvullende vragen hebt dan horen we dat natuurlijk graag van je. 😉
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Peter,

Leuk om je weer op het forum te zien. Welkom terug!

Ik wilde je graag direct van een antwoord voorzien, maar ondanks dat ik 'Inspector Gadget' ben durfde ik hier niet op te antwoorden. Om je toch van meer informatie te voorzien heb ik één van onze collega's gevraagd om je te bellen. Zijn jullie er uiteindelijk samen uit gekomen? Ik ben erg benieuwd.

Als je aanvullende vragen hebt dan horen we dat natuurlijk graag van je. 😉
Kijk!
Dat is nu een proactieve klantenservice. Chapeau.

Ik kan nu een ssh sessie opzetten naar een linux machine die achter een dongle hangt.
Alleen de juiste APN instellen op “internet” en een hoog portnummer kiezen. En voila: contact.
Bedankt
Reputatie 6
Badge +17
Hi Peter,

Goed om te lezen dat het is gelukt. Ik ga het ook doorgeven aan onze vriendelijke collega Tom die jou heeft gebeld. ;)

Je weet ons te vinden als je in de toekomst weer vragen of verzoeken hebt!

Reageer