Vraag

Verbinding HEEL slecht

• 16 mei 2014
  • 4 reacties
  • 305 Bekeken

Hallo,

Ik heb nu sinds een maand een HTC One (M8) en sinds eergister is mijn bereik heel erg slecht, vaak maar 1 streepje of helemaal niks..
Ongeveer het zelfde met Wifi, als ik thuis ben en naast het wifi kastje zit heb ik maar 1 streepje en zodra ik maar iets opschuif heb ik gelijk helemaal geen verbinding meer.
Ook zoekt die heel slecht naar Wifi netwerken.

Ik had gisteren al een backup gemaakt op de computer en naar de fabrieksinstellingen gereset maar nog steeds geen verschil.
Ik ben er nu wel een x zat mee, want mijn vorige telefoon I-Phone 4s moest ik ook tot 2x toe laten opsturen met hetzelfde probleem terwijl ik nu een andere simkaart ook heb.

Hoe los ik dit op???

Ik hoop graag op een antwoord!

Timo

4 reacties

Reputatie 3
Badge +1
Als ik het zo hoor heb je met beide toestellen last gehad met de verbindingen merk je dit op alle plaatsten of alleen bij je thuis?? En Wi-Fi heb je dat ook met een andere router geprobeerd???
@stef1411

Op heel veel plaatsen wel ja.
Ook op andere routers maar bij de 1 verbindt die wel en bij de ander niet.
Als ik het zo hoor heb je met beide toestellen last gehad met de verbindingen merk je dit op alle plaatsten of alleen bij je thuis?? En Wi-Fi heb je dat ook met een andere router geprobeerd???

Op heel veel plaatsen wel ja.
Ook op andere routers maar bij de 1 verbindt die wel en bij de ander niet
Reputatie 6
Badge +16
@Timo0182

Ik kan me heel goed voorstellen dat je dit opgelost wilt hebben. Om dit zo snel mogelijk in orde te maken kan je telefonisch contact opnemen met de klantenservice. Je kan binnen 2 maanden na aankoop namelijk je toestel om laten ruilen als deze een defect heeft, dit betekent dat je jouw telefoon niet op hoeft te sturen voor een reparatie.

Je kan telefonisch contact opnemen met de klantenservice door te bellen naar 1200 of 06 2400 1200. Zij zullen je hierbij verder helpen.

Reageer