Vraag

Verbinding valt elke keer weg tijdens bellen

  • 30 augustus 2016
  • 9 reacties
  • 734 Bekeken

Sinds ik klant ben bij T-Mobile valt regelmatig de verbinding weg tijdens het bellen, ongeacht de lokatie,
heel vervelend en wat kunnen jullie hier aan doen???

9 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hey Wietje79,

Welkom op ons forum! :)

Dat klinkt niet best, heb je dit al sinds je bij ons klant bent? Aangezien je aangeeft dat het overal gebeurt lijkt het erop dat er iets mis is met je simkaart of toestel. Zou je kunnen checken of jouw simkaart wel in orde is en eventueel een kruistest proberen? Door de kruistest kunnen we erachter komen of het aan de simkaart of toestel ligt. Gebeurt het ook bij ieder nummer, niet toevallig bij één specifiek persoon?

Ik ben erg benieuwd naar je bevindingen! Hopelijk kunnen we snel de oorzaak achterhalen, zodat we hier wat aan kunnen doen.
Het gebeurt bij verschillende nummers, inkomende en uitgaande gesprekken.
Wat is een kruistest? :?
Ik ga de Sim kaart er op nieuw uithalen en terug zetten kijken of dit helpt!
Reputatie 7
Badge +15
Hey Wietje79,

Heeft het opnieuw plaatsen van de simkaart geholpen? :8

Bij een kruistest test je jouw simkaart in een ander toestel, en eventueel ook andersom. Zo kun je er achter komen of het probleem door de simkaart komt of door het toestel.

Laat je weten of het nu beter gaat? We helpen je hier anders natuurlijk graag verder!
Simkaart opnieuw plaatsen heeft iig niet geholpen helaas
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Wietje,

Ah, goed dat je het even hebt uitgeprobeerd.

Zou je mij in een privébericht je 06-nummer willen sturen en 3 voorbeelden van gesprekken die weg zijn gevallen? Graag hierbij de datum, tijdstip en het nummer dat je belt noteren. Dan laten wij dit onderzoeken door onze collega's van de netwerk afdeling.

Ik ben benieuwd naar je reactie.
Het kan zijn dat dit door je hoesje komt, die heb ik namelijk ook gehad! 😉
Inmiddels een nieuwe SIM kaart en nog steeds heb ik problemen met bellen, enkele keer gaat het goed maar meestal niet, soms tijdens het overgaan valt hij al weg en soms tijdens het gesprek.
Vaak hoor ik dan ook gekraak vlak voordat hij weg valt.
Ik zou graag een oplossing voor dit probleem vinden/krijgen!
Reputatie 7
Badge +20
Hi Wietje79,

Dankjewel voor de terugkoppeling. Wat jammer dat een nieuwe simkaart je probleem niet heeft verholpen. Heb je al de mogelijkheid gehad om jouw nieuwe simkaart in een ander toestel te testen? Volgens onze netwerkspecialist lijkt het erop dat het probleem aan je toestel ligt. Mocht je zelf geen toestel hebben dan zou je ook langs een T-Mobile Shop kunnen gaan om daar deze kruistest uit te voeren.

Ik hoor graag van je wat de uitkomst is zodat we dit kunnen oplossen.

Reageer