Vraag

Verbindings problemen met Oneplus 8 pro

  • 4 juni 2020
  • 1 reactie
  • 227 Bekeken

Ik heb sinds een paar weken een nieuwe telefoon gekocht de OnePlus 8 pro 265GB. Ik ben erg tevreden over het toestel. alleen heb ik last dat mijn netwerk steeds weg valt. Ik kan niet bellen of gebeld worden en mijn 4G werkt dan ook niet. Als ik mijn toestel opnieuw start dan werkt alles weer normaal. maar ik heb minimaal 1x per dag dat het weg valt. Ik heb de telefoon terug gestuurd en ik heb netjes een nieuwe gehad. alleen helaas weer het zelfde probleem. Ik heb voor deze telefoon de OnePlus 6 gehad en toen had ik nooit problemen. Ik zit al een aantal jaar bij T-mobile en ik heb eigenlijk nooit problemen gehad.

Iemand enig idee wat het zou kunnen zijn? 


1 reactie

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Chris1998 

Zou je eens een kruistest willen doen dus een andere simkaart in jouw toestel en jou simkaart in een andere toestel?

Je kan dit voor 1 dag bekijken of een simkaart met een ander netwerk in jouw toestel ook wegvalt en of dat jouw simkaart het wel goed doet in een andere telefoon.

Misschien kan je ook eens de andere simslot testen van de Oneplus?

Mocht het aan de simkaart liggen dan kan je een nieuwe bestellen.

Reageer