Beantwoord

Verborgen apps Lg g4

• 29 februari 2016
  • 33 reacties
  • 2185 Bekeken

• Doet lekker mee
  • 84 reacties
Hoe vindt ik mijn verborgen apps terug in me LG 4? Ik heb andriod 6.0
icon

Beste antwoord door Issam 1 maart 2016, 11:26

Hallo Huis,

Grappige naam heb je, hoe kom je hier bij? :)

Zou je het volgende willen proberen?

1 ► Ga naar je applicatie overzicht

2 ► Klik op het menu knopje onderaan je toestel

3 ► Kies voor toon of verberg applicaties

Hier kan je zelf selecteren welke applicaties wel of niet worden weergegeven.

Laat ons weten of het is gelukt. 😉
Bekijk origineel

33 reacties

Hoi huis.

Kun je de verborgen apps niet deselecteren (vinkje weghalen) onder 'apps verbergen' wat omcirkeld is?
Ik bedoel waar zit die map waar die apps heen gaan alls ik ze verberg
Reputatie 6
Badge +16
Hallo Huis,

Grappige naam heb je, hoe kom je hier bij? :)

Zou je het volgende willen proberen?

1 ► Ga naar je applicatie overzicht

2 ► Klik op het menu knopje onderaan je toestel

3 ► Kies voor toon of verberg applicaties

Hier kan je zelf selecteren welke applicaties wel of niet worden weergegeven.

Laat ons weten of het is gelukt. 😉
Ik kan ze verbergen ik weet niet waar ze verstopt worden ik weet niet waar die map zit
Reputatie 7
Badge +15
Hey Huis,

Lukt het niet om app's te deselecteren via de manier waarop Issam benoemd? Je zou daar de verschillende apps moeten kunnen selecteren en aan kunnen geven of je ze wel of niet wilt zien.

De apps komen niet in een andere map terecht, ze zijn alleen niet meer zichtbaar. Zou je ons anders eens een screenshot willen sturen van wat je te zien krijgt als je de stappen van Issam volgt?

We helpen je graag om dit op te lossen!
Ik kan voorlopig niks meer doen mijn LG wil niet meer opstarten fabrieksfout zoals hierhttps://forum.t-mobile.nl/overige-toestelmerken-365/lg-g4-start-niet-meer-op-264481 ik heb hem Los gekocht zonder abonnement bij een kpn winkel in zeist hij is ook niet verzekerd hij was maandag opgestuurd dus ik hoop dat ik hem morgen of zaterdag gemaakt wel ik heb dat toestel net een maand
Reputatie 6
Badge +16
Hallo huis,

Oh wat balen dat je toestel niet meer meer werkt. :(

Goed dat je 'm inmiddels ter reparatie hebt aangeboden. Laat ons weten of het is opgelost!

Als je in de tussentijd andere vragen of verzoeken hebt dan weet je ons te vinden.
Ik ga vanmiddag kijken of hij treug is .Ik had nog een vraag alls dat toestel weer stuk gaat kan ik heb ook bij jullie te reparatie aan bieden ?? Hij is wel los gekocht bij een kpn winkel in zeist zonder abonnement en geen verzekering ik werd niet zo leuk behandeld in de kpn winkel zeist
Reputatie 6
Badge +16
Hallo huis,

Ik ben benieuwd of je telefoon weer goed werkt.

Helaas is het niet mogelijk om je telefoon via ons ter reparatie aan te bieden. Dit kan alleen via de leverancier van je telefoon (KPN in dit geval). Als je jouw toestel toch bij ons ter reparatie aanbiedt dan worden de de kosten voor de reparatie te allen tijde in rekening gebracht. Dit is natuurlijk erg zonde als je 'm ook kosteloos kan laten repareren via KPN.
Me telefoon is nog niet treug gekomen zaterdag kreeg wel dit bericht zie foto is de kans groot dat hij eind deze week treug is ???
Reputatie 6
Badge +16
Hi huis,

Oh nog steeds niet. 😞 Helaas hebben wij geen inzicht in deze gegevens. Als het onderhoud inmiddels is begonnen dan vermoed ik dat het niet heel lang meer zal duren voordat deze weer jouw kant op wordt gestuurd.
Gisteren me telefoon opgehaald hij werkte weer goed tot vanmiddag hij ging weer stuk dus hij is weer opgestuurd alls het weer gebeurd daarna dan eis ik me geld treug en ik koop dan ergens anders Samsung Galaxy S7 Edge zonder abonnement
Reputatie 6
Badge +16
Hi huis,

Wat balen dat je toestel gelijk weer defect is geraakt. 😞 Nu hopen dat de telefoon de volgende keer wel goed blijft werken. Ik kan me voorstellen dat je anders een andere telefoon wilt hebben.

Houd ons weer op de hoogte!
Ik heb zaterdag me telefoon opgehaald tot nu toe werkt Die goed
Reputatie 6
Badge +17
Hi Huis,

Kijk, dat is goed nieuws! 🙂 Bedankt voor de update. Hopelijk blijft je toestel nu gewoon goed werken!

Als ik nog iets voor je kan betekenen, laat het gerust weten.
Die rot telefoon is nu weer stuk gegaan vanavond dus ikan denk der over om de s7 te nemen hoe duur is de s7 bij jullie alls ik hem zonder abonnement koop ????
Reputatie 6
Badge +16
Hi huis,

Pff, het zit niet echt mee he.. :(

De Samsung Galaxy S7 wordt momenteel online niet los verkocht. Alleen in combinatie met een abonnement. Wel is het in sommige T-Mobile Shops mogelijk om dit toestel los aan te schaffen, maar dit verschilt per filiaal en is afhankelijk van de voorraad. Hier kan ik geen concrete uitspraken over doen.

Heb je het aanbod op onze website al bekeken? Dit toestel is ook voordelig in combinatie met een abonnement, daarnaast biedt het Stel Samen & Stel Bij prijsplan veel voordelen! Mocht je toch gebeld willen worden door één van onze adviseurs om de opties te bespreken dan horen we dat graag. Je bent uiteraard tot niets verplicht na het gesprek met onze collega's.
Ik kan dinsdag een nieuwe lg g 4 krijgen
Reputatie 6
Badge +16
Hi huis,

Dat is goed nieuws! Ik ben ervan overtuigd dat het met dit toestel wel goed zal gaan. 😉
Vorgeweek maandag ging deze LG G 4 ook Weer stuk Bootloop-Problemen weer Dus ik ga nu echt me geld treug ijzen Van de Kpn zeist Dit is Dus de 4e keer Dat dat ding stuk gaat Ik wil nu de Samsung Galaxy S 7 edge kopen Los Zonder abonnement https://www.consuwijzer.nl/elektronica/ontevreden-over-aankoop/rechten-bij-product-dat-niet-goed-ondeugdelijk-is
Reputatie 7
Badge +15
Hey Huis,

Wow flink balen zeg 😞. Hopelijk sta je in je recht en kan KPN zorgen voor een oplossing.

Slim om een ander toestel los aan te schaffen. Mochten wij nog iets voor je kunnen betekenen dan weet je ons te vinden. 🙂
Hey Huis,

Wow flink balen zeg 😞. Hopelijk sta je in je recht en kan KPN zorgen voor een oplossing.

Slim om een ander toestel los aan te schaffen. Mochten wij nog iets voor je kunnen betekenen dan weet je ons te vinden. :)
hoe werkt dit bij T mobile? ?? Bij mensen die het zelfde probleem hebben zo alls mij ?? Krijgen die hun geld treug is het wel eens voor gekomen? ???
Reputatie 7
Badge +15
Hey Huis,

Persoonlijk heb ik hier geen ervaringen mee. Geld terug krijgen komt volgens mij nauwelijks voor. We willen er altijd voor zorgen dat onze klanten een goed werkend toestel hebben en zullen dan ook eerder een omruiling doen.

Meer informatie over onze reparatievoorwaarden kun je op deze pagina op onze website vinden. 🙂
Hey Huis,

Persoonlijk heb ik hier geen ervaringen mee. Geld terug krijgen komt volgens mij nauwelijks voor. We willen er altijd voor zorgen dat onze klanten een goed werkend toestel hebben en zullen dan ook eerder een omruiling doen.

Meer informatie over onze reparatievoorwaarden kun je op deze pagina op onze website vinden. :)
ik kreeg Een ooke een vervangende toestel Gehad Een nieuwe LG G 4 Die Ging ook weer stuk Na 2 weken Dus een vervangende toestel helpt niet Ik kreeg het bericht dat ik me geld toch treug krijg
Hey Huis,

Meer informatie over onze reparatievoorwaarden kun je op deze pagina op onze website vinden. :)
ik kreeg Een ooke een vervangende toestel Gehad Een nieuwe LG G 4 Die Ging ook weer stuk Na 2 weken Dus een vervangende toestel helpt niet Ik kreeg het bericht dat ik me geld toch treug krijg

Reageer