Vraag

Verkeerde speaker?

Na de update van gisteren speelt mijn muziek zich niet op de onderste 'speaker' af maar in plaats daarvan op de bovenste (die je aan je oor moet houden als je belt zegmaar). Hoe kan ik dit veranderen?

14 reacties

Ik heb ook hetzelfde probleem, mijn speaker is heel zacht kan nieks horen en ik heb ook de update.
En hebben jullie allebei na de update al een fabrieksreset gedaan? Zo niet zouden jullie dat eens willen proberen?
Ik heb wel gedaan en heeft geholpen,maar het geluid doet echt heel raar, soms heel zachjes soms normaal,de camera doet ook raar.
Spijt van die sony zeg.
Reputatie 3
Om welk toestel gaat het? Je kan proberen om het toestel via PCCompagnion of Sony Update Service te herstellen ( let op, wel een back-up maken van al je gegevens ). Mocht het probleem daarna nog aanwezig zijn dan zit er een bug in de software waarschijnlijk welke door Sony opgelost moet worden dan via een kleine update.
Reputatie 2
http://www.xperiablog.net/2014/04/03/sony-to-release-new-kitkat-firmware-next-week-to-fix-sound-bug-for-xperia-z1-z-ultra-and-z1-compact-users/#more-23648

maw komt een update voor dit aan....
Heb ook dat probleem, als je toestel opnieuw laat opstarten dan werkt het weer alleen voor hoelang
Reputatie 2
ik doe regelmatig dit (heb een Z1) :
instellingen , scroll naar helemaal benenden, over toestel, diagnostische gegevens, apparaat testen, bij overig luidspreker: dan hoor je het geluid als het goed is via de "goede" speaker druk op ok en ga terug..... dan heb je geen last meer, maar ik weet niet voor hoe lang want ik doe dit eens per dag.
Heb al vanalles geprobeerd maar ik hoor mn telefoon nog bijna niet overgaan!! HELP AUB
Reputatie 2
dannyehv schreef:

Heb al vanalles geprobeerd maar ik hoor mn telefoon nog bijna niet overgaan!! HELP AUB

OOK DIT: instellingen , scroll naar helemaal benenden, over toestel, diagnostische gegevens, apparaat testen, bij overig luidspreker: dan hoor je het geluid als het goed is via de "goede" speaker druk op ok en ga terug..... dan heb je geen last meer, maar ik weet niet voor hoe lang want ik doe dit eens per dag.?
Reputatie 2

komt deze week of volgende week (eea is al aan het uitrollen) een update van sony (zie ook de link die ik eerde postte) om dit probleem te verhelpen.
Bedankt martine dit heb ik ook geprobeerd, dan doet ie het wel goed maar nog steeds als ik gebeld word gaat hij maar heel zacht, heb ook op de link gekeken maar daar staat nog gen link bij van een bugfix 😞 THNX ANYWAY!!!
Reputatie 2
De ergernis is hopelijk voorbij je kan updaten via sony compagnion.... suc6
Ik ga t nu proberen....THNX!!!
So far so good....

Reageer