Beantwoord

Vervelende melding, Apps en inhoud van provider downloaden

Sinds ik bij T-Mobile zit, krijg ik continu tijdens het opstarten van mijn LG G4 telefoon, de melding:
Pas uw telefoon aan, Apps en inhoud van provider downloaden.
Hoe kan ik dit definitief stoppen?
Ik wil dit echt niet!
Ik wil geen T-Mobile opstartscherm en ook geen vervelende T-Mobile geluiden hebben!!
Daarom de vraag, hoe krijg ik nu deze vervelende melding definitief weg, zonder dit te installeren?
Hartelijk dank!

Theo.
icon

Beste antwoord door Hajar 9 december 2015, 12:59

Hi Theo,

Welkom op ons Forum!

Wat jammer dat je splash screen van T-Mobile zo vervelend vindt! De splashscreen is een onderdeel van het T-Mobile software systeem en dus kun je hem niet verwijderen.

Als je nog andere vragen hebt, laat het mij weten! 🙂

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Theo,

Welkom op ons Forum!

Wat jammer dat je splash screen van T-Mobile zo vervelend vindt! De splashscreen is een onderdeel van het T-Mobile software systeem en dus kun je hem niet verwijderen.

Als je nog andere vragen hebt, laat het mij weten! 🙂
Ik heb inderdaad deze vervelende melding ook maar wanneer je schijnbaar je abonnement niet bij een T-mobile winkel afsluit heb je er geen last van. Ik weet dat bijvoorbeeld de HTC M9 aangeschaft bij een niet T-mobile winkel deze melding niet krijgt. Ik heb de software wel geïnstalleerd en vervolgens schakelde mijn telefoon constant uit omdat de software aangaf dat mijn telefoon oververhit was(±55 graden) terwijl je, wanneer je de telefoon uit elkaar haalt, geen warmte voelde onder de back cover of de batterij. dit zorgde ervoor dat ik de telefoon opgestuurd heb voor reparatie en de reparateur van T-mobile heeft alle software verwijderd en daarna weer opnieuw geïnstalleerd. maar nu krijg ik weer telkens deze melding maar ik durf en wil het niet weer installeren.
Reputatie 7
Badge +15
Hey Datemagt,

Het gaat hierbij om een Customization update vanuit T-Mobile. Sinds een tijdje wordt daar veel over gesproken in dit topic. Op de tweede pagina geef ik er een uitgebreide uitleg over.

Om het forum overzichtelijk te houden heb ik daarom dit topic gesloten. Als je hier nog vragen over hebt kun je ze uiteraard stellen in bovengenoemd topic 🙂.