Beantwoord

verwijderde emails terughalen

• 1 september 2019
  • 7 reacties
  • 1667 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Kan ik verwijderde emails terughalen? Ik heb per abuis al mijn mail geselecteerd en verwijderd. Dit was echter niet de bedoeling.
icon

Beste antwoord door Doornekamp33 1 september 2019, 09:54

Als je hem alleen in de "postvak in" heb verwijderd staan ze in de prullenbak, daar kun je ze nog terug halen, heb je ze uit de prullenbak verwijderd zijn ze echt weg.
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 6
Als je hem alleen in de "postvak in" heb verwijderd staan ze in de prullenbak, daar kun je ze nog terug halen, heb je ze uit de prullenbak verwijderd zijn ze echt weg.
Dank voor je reactie.
Nee, ook alles is uit mijn prullenbak verwijderd. Ik dacht dat ik een selectie had gemaakt maar helaas. Ik ben nu dus echt alles kwijt. Ik had gehoopt dat t-mobile misschien nog iets terug kon zetten aangezien ik alles via de webmail heb verwijderd.
Reputatie 4
Badge +6
Hallo @Pris078

Wat @Doornekamp33 aangeeft is helaas waar, eenmaal weg uit de prullenbak zijn ze echt weg.

Door de wet of privacy slaat T-Mobile geen emails van jou op en kunnen ze deze ook niet terug draaien.

Mijn tip is om echt goed te kijken wat je verwijderd, een email bijvoorbeeld eerst archiveren is handiger.
Dan staat dit in een mapje (Gearchiveerd) en kan je bijvoorbeeld alles in de map verwijderen.
Zo blijven je belangrijke emails bewaard.

Als er nog vragen zijn, hoor ik het graag.

Fijne dag gewenst 🙂
Reputatie 6
Als de mail op de computer heeft gestaan kun je het heel misschien nog terug halen @Pris078 met een data recovery programma, deze schijnt goed te werken en is gratis. https://www.ccleaner.com/recuva
Reputatie 4
Badge +4
Verwijder nooit mail uit je prullenbak, want dat maakt het bestaan van de prullenbak functie totaal overbodig. Uiteraard is het heel vervelend dat je nu mail kwijt bent, maar daar is helaas niets meer aan te doen.
Reputatie 6
Waarom niet, een prullenbak is er juist om te legen, je bewaart je vuil in huis toch ook niet.
Mail die je wilt bewaren zet je of in een archiefmap of verwijder je niet naar de prullenbak maar laat je in de postvak in staan.

En bij verwijderen is het nog niet "weg" van de schijf, pas na meerdere keren overschrijven met nieuwe data is het niet meer terug te halen.
Reputatie 6
@Pris078 net even Recuva getest, en is idd mogelijk om verwijderde e-mails die op je compuet stonden terug te halen, kost wel veel tijd.

Heb je ze nooit binnen gehaald is het idd onmogelijk, T-Mobile mag dit niet eens ivm de privacy.

Trouwens niks aan dat terug halen, kan weer een 1200 mails opnieuw wegpleuren.😨

Reageer