Beantwoord

verwijderen telefoonnummers lukt niet (LG G3s)

Ik wil 2 telefoon nummers verwijderen, maar dat lukt niet ze komen steeds weer terug.
Als ik nummer wissen doet dan geeft hij aan verwijderd tekst van apparaat maar niet van server.
ik heb de nummers op mijn hotmail, computer en tablet reeds verwijderd, maar ze komen steeds terug in mijn telefoon. Hoe los ik dit op?
icon

Beste antwoord door Issam 1 april 2016, 11:04

Hi wilkusters,

Welkom op het T-Mobile Forum! Leuk om je hier te zien. Neem ook eens een kijkje in het voorstel topic. Misschien dat je jezelf ook wilt voorstellen aan ons. :8

Wat vreemd zeg, goed dat je dit navraagt bij ons. De desbetreffende contact kan niet verwijderd worden omdat deze is gesynchroniseerd met één van de diensten waarvoor je aangemeld bent. Dit kan bijvoorbeeld Gmail of Hotmail zijn. Je kan via je computer of laptop inloggen op de dienst waar je jouw toestel mee hebt gesynchroniseerd en handmatig de contact verwijderen.

Een makkelijkere en snellere manier is door een app te downloaden en installeren die je helpt bij het verwijderen van contacten. Contact Remover is hier een voorbeeld van. Zou je het hiermee willen uitproberen en ons willen laten weten of het is gelukt? Ik ben erg benieuwd!

Als je verder nog vragen hebt trouwens, dan weet je ons te vinden! We helpen je graag verder. 😉

Bekijk origineel

14 reacties

PS. ik heb een LG G3s
Reputatie 6
Badge +16
Hi wilkusters,

Welkom op het T-Mobile Forum! Leuk om je hier te zien. Neem ook eens een kijkje in het voorstel topic. Misschien dat je jezelf ook wilt voorstellen aan ons. :8

Wat vreemd zeg, goed dat je dit navraagt bij ons. De desbetreffende contact kan niet verwijderd worden omdat deze is gesynchroniseerd met één van de diensten waarvoor je aangemeld bent. Dit kan bijvoorbeeld Gmail of Hotmail zijn. Je kan via je computer of laptop inloggen op de dienst waar je jouw toestel mee hebt gesynchroniseerd en handmatig de contact verwijderen.

Een makkelijkere en snellere manier is door een app te downloaden en installeren die je helpt bij het verwijderen van contacten. Contact Remover is hier een voorbeeld van. Zou je het hiermee willen uitproberen en ons willen laten weten of het is gelukt? Ik ben erg benieuwd!

Als je verder nog vragen hebt trouwens, dan weet je ons te vinden! We helpen je graag verder. 😉
Hallo , sorry maar het is niet gelukt. Weet je misschien hoe ik er achter kan komen welke server?Ik heb de nummers weggehaald waar ze stonden en nog willen ze niet uit mijn telefoon
trouwens ik stel mij hier even voor ik ben W. kusters
wie helpt mij, ook met contact remover lukt het niet om nummers te verwijderen????????
Reputatie 6
Hoi Wil,

Wellicht kun je het volgende eens proberen;

-Log in bij Gmail (desktop).
-Klik linksboven op Gmail > Contacten.
-Selecteer het contact in de lijst met contacten.
-Klik op Meer en klik vervolgens op Contact verwijderen.

Laat even weten of het gelukt is!
Lukt niet want er zijn geen contacten bij gmail maar bedankt voor je reatie
Weet iemand hoe je er achter kunt komen bij welke server je telefoonnummers staan????
Als ik dat weet kan ik de nummers misschien laten verdwijnen
Reputatie 6
Badge +16
Hi Wil,

Zou je in de instellingen van je telefoon willen gaan naar 'Accounts & Synchronisatie'. Daar zie je alle servers waarmee je contacten gesynchroniseerd zijn. Zet één van de servers uit (bijvoorbeeld Gmail) en controleer of de desbetreffende contacten nog in je lijst staan. Zo weet je bij welke server je het 06-nummer moet verwijderen.

Laat ons weten of het is gelukt. Ik ben benieuwd!
Hallo Issam
Dank je wel voor je reactie, ik heb ze allemaal even uitgeschakeld. De nummers verwijderd
en nu geeft hij aan dat het uit mijn mobiel en server is verwijderd. Kan ik dan nu weer gewoon
Accounts en Synchronisatie aanzetten? voorlopig zijn ze niet meer terug gekomen.
Hallo Issam
zodra ik het toestel weer Accounts & Synchronisatie inschakel komen ze toch weer terug.
Maar is het niet erg als ze uit geschakeld zijn? Ik heb allemaal uitgeschakeld kreeg het niet voor elkaar om stuk voor stuk uit te proberen.:$
Reputatie 7
Badge +20
Hi willkusters,

Dankjewel voor de terugkoppeling. Wat fijn dat het gelukt is met de tip van Issam. Lukt het wel om per app Accounts & Synchronisatie in of uit te schakelen als je deze stappen volgt?

Laat het ons weten. 🙂
dank jullie wel voor de hulp en reacties. ze zijn verwijderd. mijn zoon doet de rest .
Nogmaals dank je wel.

VR.GR W. Kusters
Reputatie 7
Badge +20
wilkusters schreef:

dank jullie wel voor de hulp en reacties. ze zijn verwijderd. mijn zoon doet de rest .
Nogmaals dank je wel.

VR.GR W. Kusters

Graag gedaan! :8

Reageer