Beantwoord

Vochtindicator Xperia Z

Reputatie 2
ik heb nu al een tijdje mijn xperia Z . Ondertussen al meerdere problemen mee gehad; mijn toestel is hierom al 2x (!) omgeruild. 

Zojuist open ik het poortje van mijn headset en zie dat het witte "stickertje" rood is geworden. Dit is gek want mijn headset doet het nog wel gewoon. De andere indicatoren zijn nog wel wit. Nou heb ik eerder al een bezoek gebracht aan de t-mobile winkel omdat het klepje van de headset niet goed sluit! Dit heb ik bij hem aangekaart maar er werd mij verzekerd dat dit geen probleem opleverd. Nou vermoed ik dat het stickertje is verkleurd door condens. Feit blijft dat het stickertje is verkleurd terwijl mijn toestel geen enkele schade heeft geleden.

Nou vind ik het wel erg vervelend. Aangezien ik bang ben hem  nog wel een keer op te moeten sturen wil ik weten of het stickertje vervangen kan worden, anders word er vast en zeker bij mijn "volgende reparatie" gezegd dat het gevonden defect door waterscahde komt en ik zelf ervoor moet gaan betalen.

Alvast bedankt voor het antwoord
icon

Beste antwoord door kurkdroog 12 februari 2014, 10:40

Is die nou verkleurd omdat het poortje niet goed sluit / het rubber niet goed is of door condens / eigen schuld? Als de indicator verkleurd is doordat het poortje niet goed sluit / een kapot rubbertje dan moet je gewoon terug gaan naar de winkel en hem ter reparatie aanbieden ( hopelijk staat die vorige klacht op papier daar? ) en vermelden dat dit al de 3e keer is met problemen.

Dit is trouwens wel de reden dat ik een Sony SBH-20 draadloze headset gekocht zodat die poortjes dicht kunnen blijven ( ze zullen altijd slijten ). Die stickers kunnen niet vervangen worden omdat het hele principe van die stickertjes dan geen nut meer heeft :) 

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 3
Is die nou verkleurd omdat het poortje niet goed sluit / het rubber niet goed is of door condens / eigen schuld? Als de indicator verkleurd is doordat het poortje niet goed sluit / een kapot rubbertje dan moet je gewoon terug gaan naar de winkel en hem ter reparatie aanbieden ( hopelijk staat die vorige klacht op papier daar? ) en vermelden dat dit al de 3e keer is met problemen.

Dit is trouwens wel de reden dat ik een Sony SBH-20 draadloze headset gekocht zodat die poortjes dicht kunnen blijven ( ze zullen altijd slijten ). Die stickers kunnen niet vervangen worden omdat het hele principe van die stickertjes dan geen nut meer heeft :) 
Reputatie 2

Ik vind dit echt totaal geen antwoord eerlijk gezegd. Want het poortje sluitte niet goed waardoor er waarschijnlijk condens in is gekomen. Hoezo is je vraag dan of het eigen schuld is?

Daarnaast vind ik het onbegrijpelijk dat de stickers niet vervangen kunnen worden door Sony of T-mobile. Als iedereen ziet dat het stickertje verkleurd is maar het toestel werkt nog, pas DAN gaat het aan het hele principe van zo'n sticker voorbij.

Bottom line: Toestel werkt perfect, sticker verkleurd.
Reputatie 4
@basheuvelink

Ik zie dat hij ondertussen is aangemeld ter reparatie. Hou je ons even op de hoogte over het resultaat?

Reageer