Vraag

Voicemail en Oneplus

• 10 december 2015
  • 2 reacties
  • 889 Bekeken

Hallo,
Ik heb een Oneplus One met Android 5.1.1
Als ik het voicemailnummer instel (bij Telefoon, Instellingen, Oproepen, Voicemail, Instelling) staat hij op en geeft hij de melding 'Kan het Voicemailnummer niet wijzigen. Neem contact op met uw provider als dit probleem zich blijft voordoen.' als ik het wil aanpassen.
Wat te doen?

2 reacties

Reputatie 6
Hallo,
Ik heb een Oneplus One met Android 5.1.1
Als ik het voicemailnummer instel (bij Telefoon, Instellingen, Oproepen, Voicemail, Instelling) staat hij op en geeft hij de melding 'Kan het Voicemailnummer niet wijzigen. Neem contact op met uw provider als dit probleem zich blijft voordoen.' als ik het wil aanpassen.
Wat te doen?

Hoi M_vd_Eijk,

Welkom op het forum.

Je geeft aan dat je je voicemailnummer niet kunt invoeren in je OnePlus One. Dat klopt, dit is inderdaad een veel voorkomende bug van de software die de OnePlus One draait (Cynogen). Ook andere providers kun je niet invoeren. Helaas ligt dit aan het OS en zal dus daar opgelost moeten worden. Wellicht kun je op het OnePlus forum je klacht/opmerking kwijt. Zij kijken daar mee en geven regelmatig bugfixes uit.

Je telefoon is up to date?

Succes!
Reputatie 2
Badge +7
Hi M_vd_Eijk,

Als het goed is kun je wel het nummer van de voicemail (1233 of 0624001233) aan jouw contacten toevoegen, zodat je niet ieder keer het nummer handmatig moet invoeren.

Reageer