Beantwoord

Voicemail op afstand uitzetten

• 30 april 2020
  • 7 reacties
  • 751 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Voicemail uitzetten zonder dat ik (haar zoon) fysiek bij de desbetreffende 06 van mijn moeder (06 - *** 24) kan komen, dit ivm corona. De wens helemaal geen voicemail, niet de huidige zelf gemaakte tekst maar ook niet de standaardtekst van T-mobile. Namelijk veel te kort gaat de telefoon over, dus op haar oude dag is ze telkens te laat met opnemen. Gewoon over laten gaan totdat ze opneemt is de wens. Ik (haar zoon) ben bereikbaar op 06 - *** 44.

icon

Beste antwoord door CrisTien 30 april 2020, 19:47

Beste Zoon van deze moeder.🙈

Zet nooit telefoonnummers online in een openbaar community.

De moderators zullen de nummers morgen verwijderen en je naam aanpassen..

Hopelijk heeft je moeder geen Corona.

Sinds gisteren mogen ouderen wel weer 2 bezoekers ontvangen.

Vraag? kan ze zelf of iemand die bij haar is de rinkeltijd aanpassen.? Meestal staat dat standaard op 20 sec. Je kan er 30 sec. Van maken.

**61*+31624(06-nummer)*11*aantal seconden# (let op geen 0 voor de 6 ). Kun je dit proberen en laten weten of Helpt.

Vergeet vooral de sterretjes niet anders heeft het geen resultaat.

Groetjes.

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Beste Zoon van deze moeder.🙈

Zet nooit telefoonnummers online in een openbaar community.

De moderators zullen de nummers morgen verwijderen en je naam aanpassen..

Hopelijk heeft je moeder geen Corona.

Sinds gisteren mogen ouderen wel weer 2 bezoekers ontvangen.

Vraag? kan ze zelf of iemand die bij haar is de rinkeltijd aanpassen.? Meestal staat dat standaard op 20 sec. Je kan er 30 sec. Van maken.

**61*+31624(06-nummer)*11*aantal seconden# (let op geen 0 voor de 6 ). Kun je dit proberen en laten weten of Helpt.

Vergeet vooral de sterretjes niet anders heeft het geen resultaat.

Groetjes.

Helemaal uit, sms UIT naar 1233 en de voicemail staat uit.

Ik kan nog niet bij haar terecht en wil het niet de zorgverleners vragen. Kost teveel kostbare zorgtijd. Ga ik tzt zeker proberen. Uitzetten via SMS kan alleen met haar 06, die is net als mijn moeder nog steeds in de lockdown. Zelf lukt dat haar niet. 

Aan CrisTien: stel even dat haar 06nummer 06-12345678 is en ik wil 60 seconden. Moet ik dan het volgende intypen: **61*+31624(6-12345678)*11*60#, oftewel met de haakjes en het koppelteken.

Reputatie 7
Badge +17

Toets in (zonder spaties): **61*+31624(uw volledige 06-nummer)*11*aantal seconden#
Dus, is jouw mobiele nummer 06 1234 5678 en wil je 30 seconden instellen, dan toets je in:
**61*+316240612345678*11*30#

60 seconden rinkeltijd is niet mogelijk denk ik.

Reputatie 7
Badge +20

60 sec. Gaat helaas niet. Ze moeten het exact intypen zoals ik heb gepost. Dus met haakjes en koppelteken.

Ik denk dat de zorg best wel even een sms wil sturen dat is sneller gedaan dan de rinkeltijd aanpassen

Laat even weten of het allemaal lukt. (Hopelijk wel want bellen met ouders is nu erg belangrijk)

Die 30 seconden is nog steeds veel te kort, mijn mobiel gaat maximaal 45 seconden over tot die muts roept dat er niet opgenomen word en stopt dan, en dat is al te kort.

Is voor mij 1 van de redenen om T-mobile te verlaten en verder te gaan bij KPN, hoofdreden is steeds de wegval van het netwerk en de vaak slecht verstaanbaarheid omdat het netwerk te zwak is op veel punten.

Sms UIT naar 1233 werkt. Echter gevolg: ik krijg niet de door mij zelf ingesproken voicemailreactie te horen maar de fabrieksinstelling "dat de klant niet reageert”. Dit was niet de bedoeling. De bedoeling was dat de 06 net zo lang door blijft rinkelen totdat ik het zelf genoeg vind en de verbinding zelf verbreek. Zeker voor ouderen die lange tijd nodig hebben om op te nemen is de voicemail niet handig. 

Voorlopig afwachten totdat Corona voorbij is. Dan een nieuwe/grotere 06 met zeer beperkte functionaliteiten (alleen bellen als mogelijk) en mogelijk een andere telecomaanbieder.

Reageer