Beantwoord

voicemail sms komt dagen later

De sms om mij te waarschuwen dat ik een voicemailbericht heb komt pas dagen nadat de voicemail is ingesproken. Als ik in de tussentijd mijn voicemail daadwerkelijk afluister staat er ook geen bericht op.
icon

Beste antwoord door David 15 april 2019, 14:22

Hoi @vaio,

Dat is wel erg opmerkelijk!

Ik ben wel benieuwd wat je ziet in de oproepgeschiedenis van je telefoon. Zie je daar het gesprek wel terug op de juiste datum? Ervaar je het probleem bij alle bellers of bij een bepaalde groep (zoals bellers van een bepaalde provider)? Van welke telefoon maak je gebruik? Staat daar laatste software update op?

Zou je het eens kunnen proberen wanneer je een kruistest uitvoert? Je plaatst dan jouw sim in een ander toestel en andersom. Op die manier kun je direct ontdekken of het probleem in de simkaart of het toestel zit. Zou je dat eens kunnen testen, dan weten we eigenlijk direct meer!

Ik zie jouw reactie graag spoedig tegemoet!

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi @vaio,

Dat is wel erg opmerkelijk!

Ik ben wel benieuwd wat je ziet in de oproepgeschiedenis van je telefoon. Zie je daar het gesprek wel terug op de juiste datum? Ervaar je het probleem bij alle bellers of bij een bepaalde groep (zoals bellers van een bepaalde provider)? Van welke telefoon maak je gebruik? Staat daar laatste software update op?

Zou je het eens kunnen proberen wanneer je een kruistest uitvoert? Je plaatst dan jouw sim in een ander toestel en andersom. Op die manier kun je direct ontdekken of het probleem in de simkaart of het toestel zit. Zou je dat eens kunnen testen, dan weten we eigenlijk direct meer!

Ik zie jouw reactie graag spoedig tegemoet!
Bedankt voor je reactie.

Het gesprek staat met de juiste datum en tijd in de oproepgeschiedenis en kwam bij alle bellers voor. "Kwam" want sinds een aantal weken heb ik er geen last meer van...
Ik gebruik een Samsung S9 met de laatste software updates.

Ik hou het kritisch in de gaten en zal, als het weer voorkomt eerst een kruistest doen.
Reputatie 6
Badge +18
Klinkt goed @vaio! We horen het wel als je onze hulp nodig hebt!

Reageer