Beantwoord

Voorwaardelijke doorschakeling op Huawei

  • 10 augustus 2017
  • 4 reacties
  • 6470 Bekeken

Waarom kan ik de doorschakeling van mijn simkaart op mijn Huawei P8 2017 Lite niet opheffen. Zelfs klantenservice T-mobile kan mij niet helpen.
icon

Beste antwoord door Muberra 10 augustus 2017, 14:55

Hoi Angeljenn,

Ik zal je hierbij helpen!

Het is erg vreemd dat het niet lukt om de doorschakeling op te heffen. Misschien is het vragen naar de bekende weg, maar heb je het geprobeerd via code ##002# om alle doorschakelingen te beëindigen?

Voor de zekerheid heb ik jouw probleem doorgezet naar de juiste afdeling, zodat onze specialisten kunnen kijken naar wat er aan de hand is. Onze specialisten zullen een onderzoek instellen en hun best doen om dit voor je op te lossen. Zodra er meer bekend is zal er contact met je worden opgenomen.

Hopelijk wordt dit snel opgelost! Als je nog vragen hebt, ben je welkom op het forum. 🙂
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 4
Hoi Angeljenn,

Ik zal je hierbij helpen!

Het is erg vreemd dat het niet lukt om de doorschakeling op te heffen. Misschien is het vragen naar de bekende weg, maar heb je het geprobeerd via code ##002# om alle doorschakelingen te beëindigen?

Voor de zekerheid heb ik jouw probleem doorgezet naar de juiste afdeling, zodat onze specialisten kunnen kijken naar wat er aan de hand is. Onze specialisten zullen een onderzoek instellen en hun best doen om dit voor je op te lossen. Zodra er meer bekend is zal er contact met je worden opgenomen.

Hopelijk wordt dit snel opgelost! Als je nog vragen hebt, ben je welkom op het forum. 🙂
Hoi Muberra,
Ik had al een aantal keren ##002# gebeld om alle doorschakelingen te beëindigen. Ik heb zelfs op advies van een collega van u gewacht tot de volgende dag nadat ik ##002# ingeschakeld had.
Echter, het heeft niet mogen baten. Ik weet echt niet wat het is. Heeft het misschien te maken met onbeperkt bellen dat het toch beperkt is?
Zodra ik bel verschijnt er een melding....Sim 1: Voorwaardelijk doorsturen van oproepen ingeschakeld.
Ik wil van deze melding af.
Groetjes,
Jeannet Sadi, alias Angeljenn:
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Jeannet,

Jammer dat de code niet heeft gewerkt! Er is in ieder geval al een onderzoek voor je opgestart, dus misschien komt daar nog wat in naar voren wat het probleem oplost!

Wat je ook nog kunt doen, is een kruistest. Je plaatst jouw simkaart dan in een andere telefoon en vice versa. Als het dan in een andere telefoon ook gebeurt, dan kan het goed aan de instellingen bij ons liggen en anders aan het toestel. Dat is ook handig voor onze technische afdeling, dan weten ze ook gelijk hoe dat zit! 🙂
Reputatie 2
Badge +13
Zoals al eerder is aangegeven werkt de code ##002# niet. Een kruistest met een ander Android toestel zal hoogstwaarschijnlijk geen ander resultaat opleveren. Met een iPhone zal je deze melding bijv niet zien.
Zo ver ik het kan begrijpen is het een standaard melding vanuit Android. Mocht je een doorschakeling erin hebben staan dan zal een volgend gesprek naar de voicemail gaan, of wisselgesprek, of 2de gesprek of groepsgesprek. Heeft het invloed op bellen? Nee. :)

Bellen met Android:



Bellen met een iPhone:

Reageer