Sticky

Vragen over de instellingen van je telefoon

Reputatie 6
Badge +16
  • T-Mobile Moderator
  • 12353 reacties
Op onze Toestelhulp pagina vind je verschillende instructies. In dit topic kan je vragen stellen met betrekking tot de instructies en instellingen van je telefoon.

Heb je een vraag over een specifieke instructie? Plaats dan de link in je bericht zodat het direct duidelijk is waar het over gaat.

5 reacties

Reputatie 6
Badge +16
Hallo Landochikito14april,

Goed dat je dit weer bij ons aangeeft. Het is mij niet helemaal duidelijk wat er precies aan de hand is. Kan je nu wel je simkaart ontgrendelen? Heb je de mogelijkheid om je simkaart in een ander toestel te testen? Het is ook mogelijk om de pincode tijdelijk helemaal van je simkaart te verwijderen via een ander toestel. Zo weet je zeker dat je jouw toestel in komt.

Heb je de mogelijkheid om langs één van onze T-Mobile Shops te gaan? Onze collega's in de T-Mobile Shop helpen je hier graag bij verder.

Mocht je niet in de gelegenheid zijn om langs één van onze T-Mobile Shops te gaan dan horen we graag van je welke stappen je precies hebt ondernomen en waar het precies fout gaat. Hoe meer informatie we van je krijgen hoe sneller en beter we je kunnen helpen. 😉
Nee ik moest laten maken en nu is mijn origineel weergaven G2 mini apps verandert
Reputatie 7
Badge +15
Hey Landochikito14april,

Ik zie dat je ondertussen contact hebt gehad met de klantenservice over je simkaart. Is deze ondertussen ontgrendeld? Ik zie ook dat je ondertussen gewoon gebruik van je bundels hebt gemaakt, kan ik hieruit opmaken dat alles weer naar behoren werkt? :8
ik an geen enter toets druken op mijn mobiel om de wachtwoord te enter
mijn G2 mini ga aan en allen noodoproep komt voor hoe kan ik herstellen om te openen

Reageer