Heb je een vraag over een specifieke instructie? Plaats dan de link in je bericht zodat het direct duidelijk is waar het over gaat.
Beste antwoord door Amy
Hey Wimschuit1992,
Gefeliciteerd met je nieuwe toestel! Deze staat inderdaad nog niet inde toestelhulp. We hebben hier wel een aanvraag voor gedaan dus hopelijk vind je binnenkort ook meer specifieke informatie over dit mooie toestel. Voor nu kun je voor dit toestel ook deze pagina kunnen gebruiken. De instellingen lijken veel op elkaar!
Verder klopt het inderdaad dat je nog niet kunt bellen in het buitenland. De eerste twee maanden van een nieuw contract staat hier een standaardblokkade op. Je kunt hier meer informatie en uitleg over vinden in dit forumtopic. Omdat je aangeeft dat je al over de grens bent heb ik uit coulance de blokkade direct voor je verwijderd. Vanaf nu kun je ook gewoon bellen over de grens!
Hopelijk heb ik je zo naar verwachting geholpen. Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het graag en natuurlijk heel veel plezier gewenst met je nieuwe toestel!