Sticky Beantwoord

Vragen over Sony Mobile instellingen

Reputatie 6
Badge +16
  • T-Mobile Moderator
  • 12353 reacties
Op onze Toestelhulp pagina vind je verschillende instructies. In dit topic kan je vragen stellen met betrekking tot de instructies en instellingen van je Sony.

Heb je een vraag over een specifieke instructie? Plaats dan de link in je bericht zodat het direct duidelijk is waar het over gaat.
icon

Beste antwoord door Amy 29 november 2016, 11:52

Hey Wimschuit1992,

Gefeliciteerd met je nieuwe toestel! Deze staat inderdaad nog niet inde toestelhulp. We hebben hier wel een aanvraag voor gedaan dus hopelijk vind je binnenkort ook meer specifieke informatie over dit mooie toestel. Voor nu kun je voor dit toestel ook deze pagina kunnen gebruiken. De instellingen lijken veel op elkaar! 😉

Verder klopt het inderdaad dat je nog niet kunt bellen in het buitenland. De eerste twee maanden van een nieuw contract staat hier een standaardblokkade op. Je kunt hier meer informatie en uitleg over vinden in dit forumtopic. Omdat je aangeeft dat je al over de grens bent heb ik uit coulance de blokkade direct voor je verwijderd. Vanaf nu kun je ook gewoon bellen over de grens!

Hopelijk heb ik je zo naar verwachting geholpen. Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het graag en natuurlijk heel veel plezier gewenst met je nieuwe toestel!

Bekijk origineel

13 reacties

Gegevens overzetten van oude naar nieuwe sony
Reputatie 6
Badge +4
Hoi Healable,

Allereerst welkom op het forum!

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst! Ik zie dat je in jouw andere topic inmiddels antwoord hebt gekregen op jouw vraag. Laat je even weten of het is gelukt?

Ik wil je verder vragen om je vraag niet in meerdere topics te stellen, zo houden we het forum overzichtelijk. 🙂
Duidelijk maar dat kwam door mijn eerste schreden op het forum.
Uiteindelijk gelukt door gegevens overdracht tussen beide telefoons (nfc) en via backups Google.
Groet
Reputatie 7
Badge +17
Hi Healable,

Wat fijn dat het is gelukt. Mocht je nog andere vragen hebben dan kun je ze altijd aan ons stellen. 🙂
Hello allemaal

Ik geen over instellingen.. Maar ik een rare probleem met mijn Sony z5 compact
2 weeken geleden het begint warm te worden als ik simpel gebruik niet video of YouTube... En it's heel raar als ga iemand bellen gaat de scherm uit en niks doen. Dan moet ik de start knop vast houden om te restanten..
De Sony is 6 manden oud gekocht van t mobiele online... Alvast bedankt
Ik heb een sony xperia z3c, ik ga een weekje binnen de EU op vakantie.
Nu heb ik 100mb data vrij, maar ik wil eigenlijk dat niks behalve whatsapp op de achtergrond binnen haalt.
Hoe kan ik dit het beste instellen?
Reputatie 7
Badge +15
@Serry,

Wat vervelend dat je toestel deze kuren vertoont! Ik wil je adviseren om de tips uit dit topic even op te volgen. Toestelproblemen kunnen namelijk vaak opgelost worden door een fabrieksreset of een van de andere tips uit het topic.

Laat je weten of het gelukt is? :8

@Joostje123

Lekker hoor! Waar ga je naartoe? 🆒

Je kunt in dit geval het beste in de instellingen van je apps aangegeven dat deze alleen op Wi-FI verbinding mogen maken. Helaas moet je dit wel app voor app doen en kan het niet in één keer. Laat je het weten als je verder nog ergens tegenaan loopt?
@Amy

Dank je wel voor jou reactie, ik heb inmiddels mijn Sony Z5 naar T-mobile shop gebracht.

ik heb nog twee jaar garantie voor reparatie.

ik zal jou op de hoogte houden na de telefoon is terug van de reparatie.

nog maal bedankt voor jou help. 🙂
Reputatie 6
Joostje123 schreef:

Ik heb een sony xperia z3c, ik ga een weekje binnen de EU op vakantie.
Nu heb ik 100mb data vrij, maar ik wil eigenlijk dat niks behalve whatsapp op de achtergrond binnen haalt.
Hoe kan ik dit het beste instellen?

Hoi,

Je kunt hiervoor bv DEZE app installeren. Hierin kun je per app aangeven wat deze aan verbindingen mag maken. Je kunt in het buitenland kiezen om alle apps te selecteren en WhatsApp te deselecteren. Echter houdt er rekening mee dan er ook applicaties zijn die nodig zijn om een verbinding te kunnen maken. de .com-apllicaties.

Je kunt dus het beste, wat Amy al zei, app voor app nagaan.

Succes!
Ik heb sony xperia xz die net uit is maar die staat er niet tussen tussen toestelhulp ik heb bellen en sms'en en 20gb internet waarvan 120 minuten bellen in de eu en 250mb internet in de eu.
Ik was in belgie ik kon wel internetten maar niet bellen hoe kan dat
Reputatie 7
Badge +15
Hey Wimschuit1992,

Gefeliciteerd met je nieuwe toestel! Deze staat inderdaad nog niet inde toestelhulp. We hebben hier wel een aanvraag voor gedaan dus hopelijk vind je binnenkort ook meer specifieke informatie over dit mooie toestel. Voor nu kun je voor dit toestel ook deze pagina kunnen gebruiken. De instellingen lijken veel op elkaar! 😉

Verder klopt het inderdaad dat je nog niet kunt bellen in het buitenland. De eerste twee maanden van een nieuw contract staat hier een standaardblokkade op. Je kunt hier meer informatie en uitleg over vinden in dit forumtopic. Omdat je aangeeft dat je al over de grens bent heb ik uit coulance de blokkade direct voor je verwijderd. Vanaf nu kun je ook gewoon bellen over de grens!

Hopelijk heb ik je zo naar verwachting geholpen. Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het graag en natuurlijk heel veel plezier gewenst met je nieuwe toestel!
Ohh dankjewel super ja zit veel in het buitenland dus echt bedankt dat ik nu wel gewoon kan bellen
Reputatie 7
Badge +15
Hi Wim,

Graag gedaan natuurlijk. Slim dat je even aan de bel trok! Mocht je nog vragen hebben dan weet je ons te vinden! 🙂

Reageer