vragen / problemen G1

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

149 reacties

Reputatie 2
vraagje (mss domme vraag) maar mijn agenda heb ik via google op mijn G!. hoe werkt dat met contacten. heb ze wel in google mai. staan, maar krijg ze niet op mijn G1. wat doe ik fout???
Reputatie 3
Check voor de zekerheid of je contacten gesynchroniseerd worden:

Menu > Settings > Data synchronization
Reputatie 2
deze staat op automatisch. dus mijn agenda wordt zo ook ge-update.
met contacten lukt dat niet.
Reputatie 3
Ik neem aan dat bij Data synchronization alles (Gmail, Calendar en Contacts) aangevinkt staat. Dan is het inderdaad vreemd dat alleen de contacts niet gesynchroniseerd worden.

Worden de contacten wel gesynchroniseerd als je het vinkje bij 'Contacts' even uitzet en daarna weer aanzet?
Reputatie 2
Hallo Marco,
ik heb voor de zekerheid alles in data sync even uit gevinkt en weer aangevinkt.
Ik zie wel het "sync schijfje" draaien ( 10 12 sec.) even stilstaan en weer draaien. maar geen contacten op mijn telefoon en ze staan toch echt in mijn gmail. alleen de contacten die ik zelf er ingezet heb zijn zichtbaar.
Reputatie 3
Als je niet veel contacten zelf ingevoerd hebt, zou je kunnen proberen om het Contacts Storage* op het toestel te verwijderen en opnieuw te sync'en door dat vinkje bij Contacts weer even uit en aan te zetten. Wellicht is het bestand met je contacten beschadigd.

Mocht ook Contacts Storage verwijderen niet helpen, dan kan ik alleen een volledige systeemherstel** adviseren.

Als je een volledig systeem herstel uitvoert, zijn de applicaties die je via de Market hebt gedownload alleen de eerste keer dat je Market opent te zien bij My Downloads. Installeer dan ook direct alle applicaties die je wilt houden.

*: Menu > Settings > Applications > Manage applications > Contact Storage > Clear Data
**: Menu > Settings > SD card & phone storage > Factory data reset
Reputatie 2
Bedankt! Eindelijk gevonden.
Reputatie 2
Ik heb wel de update 1.5 maar kan alleen kiezen tussen Engels en Spaans hoe kom ik aan Nederlands
Reputatie 2
@Theo2
Als je de laatste update hebt dan heb je de mogelijkheid om Nederlands te kiezen. In het menu "instellingen" kun je kieze voor "Locale and text". Je kunt hier kiezen voor Nederland.
Reputatie 2
hallo marco,
sorry dat het wat langer duurde maar het is gelukt.
dank je voor je advies

Jac
Reputatie 2
ik kan geen toegang krijgen tot mijn G1. als ik die aansluit op mijn pc herkent hij het toestel niet. ook niet op andere pc's. ook als ik het sd kaartje in een card reader stop krijg ik geen verbinding met het 8 GB kaartje. wel met het 2 gb kaartje. beide zijn meegeleverd bij het toestel. ik kan dus geen bestande, foto's etc. overzetten wat doe ik fout.
Reputatie 2
ik heb ook gebeld met het nummervan T-Mobile ook daar konde ze met niet helpen
om Nederlands op de G1 te krijgen.
Reputatie 2
Ik neem aan dat je op je PC SyncTool al hebt ge
Reputatie 2
Bombom,
bedankt voor de tip het werkt
Jac
Reputatie 2
Ik heb met een andere t-mobile klant van telefoon gewisseld.
Ik had een MDA Touch Dual, en nu dus een G1.

Op de MDA had je de applicatie MyFaves, die heb ik niet kunnen vinden op de G1.
Ik weet ook niet of de G1 die applicatie ook hoort te hebben.
Kan iemand hier antwoord op geven?
Gisteren kreeg ik een update binnen voor mijn G1, deze toegestaan zich te installeren en daarna kon ik geen verbinding meer krijgen met mijn TomTom in de auto. Dus heb nu geen handsfree. Is dat op te lossen? Iemand anders dit tegen gekomen? Kan T-mobile me helpen? Graag.
Reputatie 3
Wat je zou kunnen proberen is de Bluetooth-verbinding uit- en inschakelen, de telefoon in zijn geheel uit- en inschakelen en eventueel de telefoon terugzetten naar de fabrieksinstellingen. Houdt er rekening mee dat bij het terugzetten naar de fabrieksinstellingen je gedownloade applicaties opnieuw moet downloaden/installeren.

Ik heb overigens een aantal andere berichten waarin je gemeld hebt dat je geen verbinding kunt maken met TomTom in de auto verwijderd. Het is niet nodig en ongewenst berichten te crossposten.
Reputatie 2
Edwin78 schreef:

Ik heb met een andere t-mobile klant van telefoon gewisseld.
Ik had een MDA Touch Dual, en nu dus een G1.

Op de MDA had je de applicatie MyFaves, die heb ik niet kunnen vinden op de G1.
Ik weet ook niet of de G1 die applicatie ook hoort te hebben.
Kan iemand hier antwoord op geven?

Na een tijdje zoeken en nu die nieuwe android update van T-mobile, is het dus duidelijk er is geen my-faves applicatie voor android cq T-mobile G1
Reputatie 2
Hallo,

Mijn vraag is wat er eigenlijk allemaal in deze starterspack zit, omdat het verder niet uitgelegd staat zou ik graag wat meer informatie willen hebben.

Bedankt!
Reputatie 2
Hallo Loedie,

In mijn starterpack zaten de volgende items:
- 12V autolader
- neplederen hoesje
- beschermfolie voor de display
Was voor mij eerst ook een verrassing. Anyway, best aardig voor de prijs, maar niet heel bijzonder.

Paul
Reputatie 2
Bedankt voor uw snelle antwoord!
Reputatie 2
Is er een kabeltje op de markt om mijn G1 telefoon aan te sluiten op een Ipod dockingstation en mijn Ipod aansluiting van mijn autoradio?
Reputatie 2
Als je googled, vind je vast wel wat. Of heb je dat al gedaan?
Nee die bestaat niet en gaat ook niet komen.

Begrijp ook niet waarom u dit zou willen,

Er bestaat namelijk een dockingstation speciaal voor een G1 😉

Google maar op G1 Android accessoires.