Vraag

Vragen/problemen Gmail & Android Market

Reputatie 2
Ik krijg geen foto's in me gmail meer tezien op me G1... Ik krijg een vraag teken.
Weet iemand een oplossing?

This topic has been closed for comments

115 reacties

Reputatie 5
Mogelijk wordt het formaat van de ontvangen foto niet ondersteund door je toestel. Je kunt vragen of de foto in een ander formaat (bijvoorbeeld JPEG) naar je toe gestuurd kan worden.
Reputatie 2
De problemen op het netwerk zijn volgens T-mobile opgelost. Mijn probleem nu is dat zowel mijn vriendin en ik geen push mail van gmail ontvangen. Alleen als we met de hand de mail refresh aan klikken komt de mail binnen. Zijn er meer mensen met dit probleem? (We werken beiden met een android toestel)
Reputatie 2
Heb hetzelfde probleem sinds gisteren, Werkte even om 14 uur maar nu weer niet,
lex
Reputatie 2
Met de hand mail ophalen krijg ik de melding No Connection. Heb het ook even met mijn eigen wifi netwerk geprobeert dan werkt alles prima het is dus echt een T-Mobile probleem.
Reputatie 2
dat klopt volgens mij, maar wat is de oplossing
Reputatie 2
Bij het ophalen van gmail krijgen meerdere mansen de melding No Connection. Volgens mij heeft T-Mobile de netwerkproblemen opgelost door dit soort dingen dicht te zetten. Op wifi en me een vodafone kaart werkt het wel prima.
Reputatie 2
Nog geen oplossing gevonden heb het met een vodafone kaart geprobeert en werkt dan perfect. Ik heb een klacht ingedient bij T-Mobile.
Reputatie 2
Mijn gmail synct ook ineens niet meer; krijg nu al een dag of drie geen mails of veel te laat (na handmatig refreshen)
Internetverbinding is overigens nog steeds knudde 😞
Reputatie 2
3g uitgezet hierna werkt het weer prima maar er zit natuurlijk geen snelheid in.
Reputatie 2
Hier precies hetzelfde probleem. Ook de laatste drie dagen totaal geen Gmail e-mail over het 2G of 3G netwerk van T-Mobile binnen kunnen halen, via m'n wifi werkte het wel. Heb vandaag T-Mobile gebeld en het probleem voorgelegd. Ze geven aan niets veranderd te hebben aan hun kant en adviseren een reset van mijn toetsel (G1). Direct na het telefoontje met T-Mobile werkte m'n Gmail echter weer volledig en krijg ik gewoon e-mail binnen. Dat kan natuurlijk toeval zijn...
Reputatie 2
Ik heb het zelfde probleem. Niet alleen Gmail maar ook Google Maps, de Android Market en Youtube werken niet. Via wifi werkt alles wel. Ik heb vandaag (weer) T-Mobile gebeld en er is nu een netwerkonderzoek voor me gestart, ben benieuwd.
Reputatie 2
Market was ik ook al achter en ik ben er ook achter gekomen dat google navigation niet meer werkt. Ga nu maar weer klagen.
Reputatie 2
Zelfde probleem. Internet doet het prima, maar de google services doen het niet of nauwelijks via mobiele verbinding. Wifi werkt prima.

Op tweakers ook veel mensen met zelfde probleem:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/34210244#34210244
Reputatie 2
Krijg het hier alleen via WIFI werkend. Maps en Navigatie geven geen problemen, Market wel, voordat een download start kan je zo 15 minuten verder zijn.

Zoals ik ook al op een ander forum zei:
Of is dit T-Mobiles methode om het netwerk te ontlasten? Zal vast heel veel dataverkeer schelen zo 😛
Reputatie 2
Hier exact het zelfde probleem, Maps doet het niet.. en navigatie dus ook niet. Downloads uit de market beginnen soms.. maar e-mail synced echt heel beroerd, misschien 1 maal in de 4 uur werkt het.
Zal morgen maar eens gaan bellen.. of word er hier mee gelezen??
Reputatie 2
Hier ook hetzelfde probleem. Ik meen sinds afgelopen vrijdag, maar het zou prima eerder geweest kunnen zijn. Alle Google-diensten geven problemen als ik het via de 3G-verbinding probeer, over mijn eigen wifi geen enkel probleem. Gmail, Agenda en Contacten kunnen nauwelijks meer gesynct worden (het is mij gisteren zowaar 1x gelukt over de hele dag), ook niet handmatig. Maps/Navigatie werkt nauwelijks, kan steeds geen verbinding maken. Vreemdgenoeg werken andere data-applicaties wel. Blijkbaar heeft T-Mobile haar datanetwerk nog steeds niet op orde... Ben benieuwd of hier nog meegelezen wordt door een moderator en of T-Mobile hun probleem eens gaat onderkennen i.p.v. proberen het probleem bij klanten c.q. toestellen te leggen.
Reputatie 2
Hier ook hetzelfde probleem. Kreeg eergister mijn toestel en bij het instellen van mijn account kon dat al niet via de dataverbinding. Wel via wifi. Overige diensten als gmail, maps en de market kunnen niet tot nauwlijks worden gebruikt. Ik hoop dat hier op zeer korte termijn een oplossing voor komt, anders heb je zo weinig aan een android telefoon. Overigens werkt het via WIFI wel allemaal perfect dus dat het aan de software ligt doet mijn twijfel wegnemen. Het is toch echt iets bij t-mobile. Vannacht kon ik niet eens internetten. En een vriend niet pingen. Toch nog enkele problemen.
Reputatie 2
Hier ook zelfde probleem. Market en gmail compleet onbruikbaar. Factory reset gedaan maar maakt niks uit.. telefoon wil zelfs niet synchroniseren na de reset. (wel via wifi gelukkig...)
Reputatie 2
Mmm -- ik heb een bericht achtergelaten met exact deze klacht in het subforum ANDROID -- maar niet of nauwelijks reacties daar. Dacht dat ik de enige was. Maar heb hetzelfde.

Het begon (althans ik merkte het voor het eerst) dinsdag 15 juni. Ik bespeur trouwens WEL een duidelijke verbetering in het 3G netwerk wat het reguliere surfen betreft. Dat is juist het rare. Ik heb vol signaal, surfen gaat als een trein, snel en zonder problemen, maar Google maps doet vrijwel niks. "data connection lost, retrying" heet het dan, terwijl de pijltjes naast het 3G symbool driftig oplichten.

App market doet het ook niet.

Wifi aan en de problemen verdwijnen. KPN sim erin en de problemen verdwijnen.
Reputatie 2
Hier ook sinds vandaag. Google Maps doet het wel, maar krijg geen mail binnen van GMail, en de Android Market werkt helemaal niet. Internet via de browser werkt wel gewoon. Heb op het moment geen WiFi om mee te testen. Omgeving Utrecht.
Reputatie 2
Dit probleem heb ik sinds enkele dagen ook op me iphone3gs. Pushmail via gmail over 3g werkt niet. Via Wifi werkt het wel.

Probleem ligt hoogst waarschijnlijk bij T-Mobile.
Reputatie 2
Heeft iemand al een medewerker van t-mobile hierover gesproken?
Reputatie 2
T-mobile gesproken maar ik ben de enige met dit probleem volgens de medewerker. Ik heb een klacht ingedient het lijkt mij het beste als er zoveel mogenlijk mensen over klagen mischien gaan ze het probleem dan serieus nemen.
Reputatie 2
Android Market werkt niet via tmobile internet, wel via WiFi.

Ik heb een HTC Desire (branded?) van een aantal dagen oud, maar via tmobile internet werkt de Android Market niet. Ik heb wel internet verbinding met browsen en Google Maps bijvoorbeeld, maar alleen de Market place geeft na een tien-tal seconden een netwerk verbindingsfout. Via WiFi werkt de Androit Market wel.
Ik heb inmiddels een nieuwe sim-kaart gekregen omdat ik eerder problemen met 3G/HSDPA had, deze zijn nu wel opgelost.

Wat kan hier aan de hand zijn? Hebben meer mensen hier problemen mee?
Beetje een standaard kastje-muur probleem: TMobile stuurt me naar HTC, HTC denkt dat het TMobile is...

Ik ga een sim-kaart van een andere provider proberen...

Groeten,
Airell.
Reputatie 2
Waar kan je klagen? Ik heb het ook.