Vraag

Vragen/problemen Gmail & Android Market

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

115 reacties

Reputatie 2
Ook hier
Reputatie 2
Ook ik heb weer ellende, net nadat ik een Twitter bericht kreeg van T-mobile waarin ze vroegen of ik het nog eens wilde proberen. Tja, Ik had juist de gehele dag geen problemen maar ik controleerde het toch voor de zekerheid (rond 16:00)....

Zojuist heb ik weer even getest (18:00) en alle Google diensten werken nog steeds niet.
Reputatie 2
Vanochtend was ik in Scheveningen en tussen 8 en 10 uur leek alles goed te werken. De gmail en de market. Toen ik om 12:30 in Eindhoven was werkte alles nog steeds. Rond 4 uur had ik weer problemen, maar nu om 19:17 lijkt het weer te werken. Dus vandaag was een goede dag met dat het meer wel dan niet werkte. Ik hoop dat het zo blijft en misschien nog ietsje beter wordt.
Reputatie 2
Staat een artikel op tweakers en natuurlijk ontkent T-Mobile hier ook dat het aan hun netwerk ligt maar de media begint het gelukkig op te pakken. Een klein lichtpuntje. 🙂

http://tweakers.net/nieuws/68285/gebruikers-melden-problemen-google-diensten-op-t-mobile-netwerk.html
Reputatie 2
Hoi!

Htc Legend.

Probleem met push gmail. Komt niet binnen, heel soms werkt de sync. via 3g/hispeed. Zelf niet gekeken of het beter werkt met 3g uit.

Market doet het zelden met 3g.

Alles hierboven werkt met WiFi perfect.
Lijkt me dat er bij T-Mobile even na gekeken moet worden!

Dit alles kreeg ik volgens mij pas last van nadat alle 3g problemen waren opgelost door T-Mobile.

Mijn Htc Legend is niet geroot of iets dergelijks.

Hopelijk is het snel opgelost!

Co
Omgeving Delft / Rotterdam
Reputatie 2
ik kan dit probleem ook beamen.

bij mij geeft hij in de mailbox ook constant geen verbinding aan.
ook als ik dit zelf forceer blijft hij laden met geen verbinding als resultaat.

ook het downloaden van Apps doet hij gewoon niet...

check ook dit op Tweakers
http://tweakers.net/nieuws/68285/gebruikers-melden-problemen-google-diensten-op-t-mobile-netwerk.html#r_3999404
Reputatie 2
Weer een interesante link op een ander forum tegen gekomen. Ik hoop dat we op deze manier T-mobile in beweging krijgen. Als ik jullie was zou ik die stappen volgen ik ga dit iig in gang zetten.

http://www.oetzitterd.nl/2010/een-klacht-indienen-bij-t-mobile-belangrijke-tips/
Reputatie 2
Bij mij werkt het al een paar dagen weer goed. Gmail en de market. Ik heb nooit problemen gehad met Google maps. Mijn locatie is Eindhoven.
Reputatie 2
http://www.google.com/support/forum/p/Google+Mobile/thread?tid=30570b05203a1b42&hl=en

Het probleem met Google maps is niet ALLEEN de schuld van Tmo. In het begin had ik er wel alleen last van met Tmo en niet via Kpn, maar --- zie link.

Hoe dan ook, de afgelopen 2 dagen werkt maps weer, grotendeels.

Mijn dank aan Tmo, die volgens mij er wel aan getrokken heeft, en dank ook aan Google.
Reputatie 2
Problemen lijken te zijn opgelost......
Reputatie 2
Kan nu zelfs niet meer bellen in Den Bosch. T-Mobile een mailtje gestuurd maar zoals verwacht geen reactie
Reputatie 2
Ari schreef:

Problemen lijken te zijn opgelost......

Yep -- en het is net als bij een verbouwing van je huis. Tijdens de verbouding is het een en al ellende en denk je dat het nooit voorbij zal gaan, maar als de boel eenmaal af is, en je kunt genieten van je huis, is de ellende al weer snel vergeten.

Ik ben tenminste weer happy en de ellende van de kwakkelende data weer vergeten.

PS
Behalve als ik in de trein zit, want dan is de ontvangst knudde.
WAAUW !!!!!

Na weken heb ik vandaag stabiele HSPA verbinding. (1078 Amsterdam)
Ik heb zowaar langere tijd een "H" bovenin scherm en geen "G"..

Eureka!!!!!!!

(jajaja ik had weken (maanden?) lang gprs only en 7 van 10 keer geen data voor internet gebruik).
Reputatie 2
Beste TMobile, hartelijk dank voor de 20% korting die ik heb mogen ontvangen op een accessoire naar keuze vanwege mijn verjaardag.

Ik had liever 20% korting ter compensatie gehad op mijn abonnement vanwege het brakke internet in combinatie met diensten van Google... Dat hapert nog steeds, zijn jullie er al uit wat het is/was de vorige keer?
Ik kan helemaal niks meer downloaden uit de market, en gmail werkt ook niet goed. T-Mobile/Google doe hier wat aan! Help!