Vraag

Vragen/problemen HTC Desire

Reputatie 2
Ik zie in de webshop ondertussen de bruine versie staan, komt de zilveren ook nog via jullie beschikbaar ?

This topic has been closed for comments

214 reacties

Reputatie 2
hij is bij belcompany beschikbaar ook met t-mobile
Reputatie 2
Thanks, hetzelfde geld voor smartphoneshop; maar ik kan nog niet via een niet t-mobile shop verlengen, nog 2 weken wachten...
Reputatie 5
T-Mobile biedt vooralsnog nog de HTC Desire alleen aan in de bruine versie. Het is niet bekend of T-Mobile ook de zilveren versie aan gaat bieden.
Reputatie 2
Ik wou ff vermelden dat er op de site staat dat de Desire "maar" 256MB over RAM beschikt, terwijl dit 576MB is.
Reputatie 5
@92onursahin, bedankt voor het doorgeven, we gaan het nakijken.
Reputatie 2
Is er ook meer informatie bekend over de Zwarte versie. Ik twijfel nog over dit toestel, maar de zwarte versie zou mij misschien overtuigen.
Reputatie 2
Weet iemand of de cardock voor de Google nexus 1 ook op de Desire past ?
Beide toestellen zijn nagenoeg identiek op de progamering na.....
Weet iemand van T-Mobile hier het antwoord op ???

http://www.cmdirectuk.com/officialg-1271028403-1260.jpg
Reputatie 1
@Solloco

Ik adviseer je om contact op te nemen met de betreffende cardock-fabrikant om na te gaan of deze ook compatibel is voor de HTC Desire.
Reputatie 2
Ik zou graag meer informatie willen ontvangen over de levering van de HTC Desire.

Wordt er binnenkort ook de Zwarte versie van de HTC Desire geleverd?
Reputatie 2
Er bestaat geen zwarte versie van de Desire. Alleen bruin en zilver
Reputatie 2
Ik denk het toch wel.......

http://www.htc.com/nl/product/desire/gallery.html
Reputatie 2
Beetje kleurenblind?
Dat is toch echt bruin op de site!
Reputatie 5
T-Mobile biedt alleen de bruine versie van de HTC Desire aan.
Reputatie 2
Waarom is de levertijd van de HTC Desire zo belachelijk lang? 6 weken!?
Ik wil gebruik maken van Early Renewal dus ik zal telefonisch of bij de T-Mobile shop de Desire moeten krijgen, maar telefonisch is dus geen optie vanwege de lange levertijd.
Hebben de T-Mobile shops over het algemeen wel genoeg Desire's op voorraad?
Reputatie 4
@Sentenis

Het toestel is helaas momenteel slecht leverbaar, dit geldt ook voor onze T-Mobile shops. Dit is de enige oorzaak van de vertraging. Excuses voor het ongemak.
Reputatie 2
Ik kan ook mijn abonnement eindelijk verlengen.

Alleen baal van de lange wachttijd , in de winkel of via een niet tmobile shop is geen optie, want dan heb je niet de speciale prijzen als dat je het via internet aansluit.

Hoe zit het nou precies nu met de levertijd zit er een beetje gang in nu?
Reputatie 2
Wie weet hoe ik mms berichten kan ontvangen op mijn htc desire?? Ik kan ze wel openen via de site van t-mobile, maar niet via mijn gsm...
Reputatie 6
Kun je wel een mms versturen? Je moet namelijk eerst een mms versturen voordat je een mms direct op je toestel kunt ontvangen.
Reputatie 2
Hallo,

Ik ben van plan om een HTC Desire aan te schaffen, echter heb ik nog wat vragen met betrekking tot het nummerbehoud en de levertijd van deze telefoon.

Op het bestelformulier heb ik al even gekeken naar de mogelijkheden voor het in laten gaan van het abonnement. Dit zou dus per direct kunnen, op de datum van het nummerbehoud of op een andere datum.

Nu heb ik hier uit begrepen dat bij de eerste 2 opties ik dit via internet kan aangeven en bij de laatste ik het via een formulier moet doen.

Het liefst laat ik mijn abonnement pas ingaan op de dag dat ik ook mijn telefoon ontvang, wat in dit geval dus pas over zo'n 6 weken zou zijn. Is dit
Reputatie 2
Aangezien de Desire Silver op dit moment alleen bij smartphoneshop.nl en belcompany te verkrijgen is: Kan je bij deze zaken ook al 4 maanden van tevoren verlengen, of kan dit alleen bij de t-mobile webshop??
Reputatie 2
Op geen enkele manier krijg ik mijn email werkend op mijn HTC Desire.
Alle instellingen geprobeerd, maar niets lukt.
Ik heb UPC als provider.

Bedankt
Germa
Reputatie 2
Ik heb ook een desire en heb geen probleem ermee. Heb @home als provider. Ligt ook aan de instellingen in je telefoon
Reputatie 2
wat zijn jouw instellingen dan?
Ik krijg telkens een melding over authorisatie.
Reputatie 2
Nja ik kan ook maar geen @-mail op mijn desire krijgen ik had het al na gevraagd en als je live gebruikt moet je WiFi uit zetten maar ik heb live en het lukt nog steeds niet ik kwam eerst niet eens door de inkomende mail pagina door nu ik WiFi uit heb gezet wel maar nou kom ik niet door de uitkomende mail zegt ie dat server niet ondersteund en of hij kan geen verbinding maken met andere security help?
Reputatie 5
@Robbrug, bij T-Mobile kun je vier maanden voor het einde van je contract vernieuwen. Via een niet T-Mobile verkooppunt kan dit vanaf drie maanden voor het einde van je contractperiode.