Vraag

Vragen/problemen HTC Desire

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

214 reacties

Reputatie 2
Beste lezer,

Ik heb sinds enige tijd het probleem dat binnenkomende en uitgaande gesprekken automatisch op de speaker staan. Dit lijkt een probleem te zijn met de automodus. De telefoon denkt telkens dat hij aangesloten is in de auto, als ik dit uit zet dan verdwijnt het automodus icoontje maar het boven genoemde probleem blijft bestaan. De telefoon is nog nooit aangesloten in een auto.

Als oplossing heb ik geprobeerd:

1. toestel opnieuw opstarten.
2. batterij er uit en weer in.
3. usb port schoongemaakt.

Ik zou de telefoon kunnen resetten maar dat doe ik het liefste als laatste optie. Of anders terug naar de winkel.

Op internet heb ik gelezen dat het een probleem met de connectors in de usb port kan zijn. Iemand een idee?

Groet,

Matthijs
Reputatie 6
@Blarg

Wanneer je naar instellingen/Basisstation gaat en het vinkje achter 'automatisch starten' verwijderd, heb je het probleem dan nog? standaard staat deze aan.
Reputatie 5
@Datseltje

Zou je het volgende eens willen proberen? Ga naar: Instellingen - Locatie - Draadloze netwerken gebruiken. Zet deze vervolgens uit. Kun je dan wel de juiste locatie vinden?
Reputatie 2
Ik heb bij instellingen geen basisstation als optie staan. Het gaat om de HTC Desire.
Reputatie 6
@Blarg

Ik heb ook een HTC Desire (Z) en bij mij staat deze optie er tussen.
Reputatie 2
@ Chris076

Ik heb even gegoogled en bij de htc desire z en de HD vind ik deze optie maar bij de "gewone" htc desire niet.
Reputatie 2
@ Chris076

Weet je al iets meer over het probleem of kan ik beter even langs een winkel gaan?
Reputatie 6
@Blarg

Je kunt altijd even binnenlopen bij een T-Mobile Shop, zij kunnen voor je naar de instellingen kijken met het toestel erbij. Ik heb op het ogenblik geen andere oplossing voor je wanneer ik meer heb zal ik het laten weten.
Reputatie 2
@ Chris076

Ok, doe ik dat. Dank je wel.
Reputatie 2
[QUOTE=Aeon;764165]@Safex

Zou je mij misschien het imei-nummer kunnen geven? Aan de hand hiervan kan ik zien wanneer het toestel geleverd is en eventueel een nieuwe batterij naar je laten uitsturen. Op de batterij zit
Reputatie 5
@Safex
Het toestel is net geen jaar oud :)
Ik heb het verzoek om een nieuwe batterij uit te sturen in het systeem gezet. Hou wel rekening met een verwerkingstijd van ongeveer 20 dagen.
Reputatie 2
@Ries

ik heb precies dezelfde problemen die Safex beschrijft (Desire houdt het de laatste tijd met alle besparende maatregelen geen dag meer uit).

alvast bedankt!
Reputatie 6
@Sartaxi
Vervelend dat je dezelfde problemen ervaart als Safex. Ik heb een verzoek gedaan om een nieuwe batterij naar je toe te sturen.
Reputatie 5
[modbreekt]

Deze discussie is gesloten omdat het groot en daardoor erg onoverzichtelijk is geworden. Wanneer je vragen hebt of problemen ervaart met de HTC DESIRE kun je hiervoor een nieuw topic starten in de categorie HTC.

[/modbreekt]