Vraag

Vragen/problemen HTC HD2

Reputatie 2
  • Doet lekker mee
  • 1 reactie
Ik vroeg me af of er al iets bekend is over het al dan niet aanbieden van de HD2 via de t-mobile winkel? En zo ja, een verwachte week/datum?
Ik ben van plan binnenkort mijn contract te vernieuwen en zou graag dat toestel aanschaffen. Is al bekend of er een branded versie komt, of dat de HTC HD2 als 'standaard HTC geleverd gaat worden?

Toestel is toch een beetje het nieuwe 'vlaggenschip' van HTC..

This topic has been closed for comments

491 reacties

Reputatie 2
Hier ben ik ook erg benieuwd naar aangezien ik ook mijn contract binnenkort moet vernieuwen en ik geen ander toestel, dit toestel is de allerbeste! Ik zag dat The Phone House hem wel gaan leveren, eventueel zou je daar ook je contract mogen verlengen van T-Mobile. Voordeel, je krijgt een originele HTC versie zonder T-Mobile programma's erop, en simlockvrij! Dus mocht ik bij T-Mobile niet uitkomen... dan maar naar Phone House.
Reputatie 2
same here haha, volgende maand contractverlengen maar ik wacht eerst even op de HD2 van t-mobile. Volgens google komt hij wel: http://www.gsmhelpdesk.nl/read-rss.php?id=4524
Reputatie 2
Dan verbouwen ze dat ding toch weer. Wordt er echt niet mooier op.
En dan halen ze Windows Live services eraf. Lekker, heb je een Microsoft-telefoon, zonder Hotmail-support.
Reputatie 2
Ik zit met het zelfde, ik ben ook benieuwd of ze hem gaan leveren..
Reputatie 2
Toestel staat wel op de Engelse site van t-mobile.
Hoop dat ze hem hier ook gaan leveren..
T-Mobile Nederland is niet van plan om de HTC HD2 op te nemen in haar assortiment.
Reputatie 2
maar het is dan wel vreemd, dat als je het abonnement verlengt van je telefoon bij The Phone House, dat het wel mogelijk is dat je de HTC HD 2 kan krijgen...
Is hier ook een verklaring voor ?
Reputatie 2
Hoi,
Dat is heel goed mogelijk aangezien deze telecom winkel simlockvrije toestellen levert.
De originele HTC toestellen.
En T-Mobile dezelfde maar door hun aangepaste versie op de markt brengt, en in hun assortiment heeft.
Dus zou als ik jou was bij de door jou genoemde telecomwinkel je abonnementje verlengen.
En als je in dat toestel ge
Reputatie 2
Ik begrijp echt niet waarom T-Mobile niet de HTC HD2 in haar assortiment gaat opnemen. Misschien wel de meest onlogische keuze die ik gehoord heb aangezien het de beste Windows phone op dit moment is. Vergelijkbaar is alsof een telefoonwinkel niet de iPhone verkoopt :-S Absurditeit ten top.

Laat maar weten of je het hier mee eens bent.
Reputatie 2
Dat T-Mobile niet de HTC HD2 verkoopt is misschien wel de slechtste keuze die ze kunnen maken. Zelfs HTC had de verkoop van de eerste HTC HD onderschat en het bleek een publiekstrekker te zijn.

De beste, snelste en meest innovatieve Windows phone niet in je assortiment opnemen is het domste wat je kunt doen. Ik weet zeker dat ze op deze blunder terug zullen moeten komen.
Reputatie 2
Ik begreep vandaag van een collega dat T-Mobile de HD2 vanaf 18/11 gaat leveren... Zijn bron was de KS.

Of dat de HTC of een branded versie is is dan natuurlijk nog even afwachten.
Reputatie 2
Die komt beslist later wel in de webshop.. Komt bij T-mobile helaas vaker voor.. Had ik 2 of 3 jaar geleden met de Nokia N95 8 GB..
Reputatie 2
Ja vreemd, ergens anders op het forum heeft een moderator al verteld dat hij niet gaat komen. Op de duitse en engelse t-mobile site staat hij namelijk wel, zal wel een lokale keuze zijn ofzo.
Reputatie 2
Ja vreemd, ergens anders op het forum heeft een moderator al verteld dat hij niet gaat komen. Op de duitse en engelse t-mobile site staat hij namelijk wel, zal wel een lokale keuze zijn ofzo.

Inderdaad. En laat duidelijk zien dat T-Mobile in Nederland minder bekwaam is om dergelijke keuzes te maken. Ontzettende blunder is dit.
Reputatie 2
Ik begreep vandaag van een collega dat T-Mobile de HD2 vanaf 18/11 gaat leveren... Zijn bron was de KS.

Laten we het hopen. Mijn hele hantoor is van plan over te stappen op de HTC HD2 wanneer deze deze maand nog door T-Mobile in het assortiment wordt gevoerd. Anders toch maar allemaal losse teelefooons kopen en het zakelijk abonnement downgraden naar een SIM-only 🙂
Reputatie 2

WOW dit zou echt super zijn, kan mijn contract de 19e november verlengen, en wil de HTC HD2. (Het liefst natuurlijk een gesimlocked toestel zodat ie goedkoper wordt).

De prijzen die ik nu o.a. bij PDA-shop zie i.c.m. T-mobile verlengingen zijn echt te belachelijk voor woorden namelijk (meer dan 200 euro bijbetalen bij een flex 20 + pocket internet + sms verdubbelaar). De concurrentie zoals KPN/Hi en Vodafone bied de telefoon voor 40-70 euro aan met goedkopere abo's...

Ik hoop dat ze weer met een goeie aanbieding komen, want t-mobile bevalt me goed. Maar ze moeten zich natuurlijk niet uit de markt prijzen met belachelijke toestelprijzen.
@FrankieAlmelo

Zie mijn eerdere post in deze discussie:

"T-Mobile Nederland is niet van plan om de HTC HD2 op te nemen in haar assortiment."
Reputatie 2
@FrankieAlmelo

"T-Mobile Nederland is niet van plan om de HTC HD2 op te nemen in haar assortiment."

Erg jammer dat T-Mobile zo'n populair toesten als de HD2 niet gaat leveren. Voor mij een reden om over te stappen na een andere provider. Na 6 jaar trouw abonnee te zijn van T-Mobile, komt er een andere provider voor in de plaats.
@Flowing

In dit topic is aangegeven dat andere winkels het wel verkopen. Je kunt ook daar terecht.
Reputatie 2
@FrankieAlmelo

Erg jammer dat T-Mobile zo'n populair toesten als de HD2 niet gaat leveren. Voor mij een reden om over te stappen na een andere provider. Na 6 jaar trouw abonnee te zijn van T-Mobile, komt er een andere provider voor in de plaats.

@Flowing
Voor mij dus ook! Ik zal ook T-mobile na vele tevreden jaren gaan verlaten omdat ze het toestel niet gaan aanbieden (volgens de T-mobile winkel omdat de telefoon een te grote concurrent is voor de eigen Iphone).

@Harvey
De toestelprijs voor de HTC HD2 die andere winkels (zoals pdashop of gsmweb) hanteren bij verlenging van een T-mobile abo zijn echt ronduit belachelijk. Toestelprijzen van 250 euro bijbetalen zijn eerder regel dan uitzondering.
Dat terwijl de telefoon bij een nieuw vergelijkbaar abo (met internet) van andere providers maar tussen de 40 en 70 euro kost. Dat is een veel te groot verschil. Daar prijst T-mobile zich volledig uit de markt. Jammer maar helaas!
Reputatie 2
Wel grappig is dat het duitse T-mobile moederconcern de telefoon aankondigd op de website. In duitsland gaat de telefoon dus gewoon naast de Iphone in het assortiment komen. En ook in de UK gaat T-mobile de telefoon gewoon leveren.

http://www.t-mobile.de/shop/handy/0,4855,2963-_34595-0-1-0,00.html

Blijft vreemd dat nederland dat dan niet doet!
Reputatie 2
Ik ga ook overstappen. Vind het echt ontzettend jammer, maar de keuze om de HTC HD2 niet in je assortiment op te nemen is meer dan idioot. Het kan nooit een reden zijn om deze niet op te nemen omdat het een te grote concurrent van de iPhone zou zijn. Dat betekent dus dat T-Mobile straks helemaal geen nieuwe telefoons gaat leveren want bijna allle nieuwe telefoons overtreffen qua specs de iPhone al.

Tijd om het zakelijk contract van ons bedrijf te herzien aangezien 90% de nieuwe HD2 wil 🙂
Reputatie 2
Ik ben ook van plan over te stappen... Na 10 jaar BEN/T-mobile. Ik wil per se deze telefoon en in alle shops is T-mobile is ruim 200 euro duurder als de concurrentie. Toch vreemd, vroeger waren jullie de goedkoopste, nu de duurste. Alsof wij als klant de overname van Orange en de exclusiviteit van de Iphone moeten betalen.
Reputatie 2
Ik hoorde via de klantenservice dat het toestel waarschijnlijk dit jaar nog leverbaar wordt via t-mobile.
Kan iemand dit bevestigen?
@AGeleijns

Ik ga het voor je uitzoeken. Ik laat het je zo snel mogelijk weten.