Vraag

Vragen/problemen HTC HD2

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

491 reacties

Reputatie 6
@MichielB1

Als je geen 'geheime vraag' hebt ingevoerd bij het instellen van de code, is de enige mogelijkheid om je telefoon weer te gebruiken deze een 'harde' reset te geven. Dit kun je op de volgende manier doen:

Volumeknop omhoog en omlaag indrukken.
aan/uit knop kort indrukken.
er verschijnt een melding waarin je wordt gewaarschuwd dat alle gegevens verloren gaan.
Volumeknop omhoog en omlaag loslaten\
Bevestigen met volume omhoog

De reset word nu uitgevoerd, alle gegevens worden van je telefoon gewist en de instellen worden hersteld naar fabrieksinstellingen.

Deze procedure kun je ook terugvinden in de handleiding
Reputatie 2
Hoop hem over een paar weken op te kunnen halen. Heb relax 300 2 jr + internet en sms verwacht niet dat ze moeilijk gaan doen en anders maar via belnu . nl
Reputatie 2
Ja, niet goed? Ben nog steeds aan het tobben welke het wordt 🙂
Reputatie 2
Goed,goed,,vind hem gewoon het einde.
Sinds 3 dagen een HTC Desire HD in bezit.
Dit had ik al veeel eerder moeten doen.

Vorige toestel was een Diamond 2 met win mobile 6.5.
Heb nog zitten twijfelen om wederom naar win mobile 7 te gaan.
Maar op het moment van schrijven,nog niet veel voor te krijgen.
Eng uitvoering was alleen mogelijk,niet dat dat een probleem is,maar heb toch een voorkeur voor NL.

Een flash is echter ook mogelijk naar win7 op een HTC Desire HD.
Misschien dat ik dat nog wel doe in de toekomst.

Mijn conclusie,99,9 % tevreden.
Alleen de batterij is een klein min puntje van de HTC Desire HD.
Reputatie 2
@gerrie042
Ik ben blij dat het toestel bevalt. Veel plezier met het gebruik van je HTC Desire HD.
Reputatie 2
Batterij zal natuurlijk een issue blijven bij zulke toestellen maar na 3 dagen kun je dit nog niet zeggen.

Het is bekend dat een accu de eerste tijd iets sneller leeg is, kijk over een aantal weken nog eens en dan zou die bij hetzelfde gebruik al langer mee moeten gaan
Reputatie 2
Ik mag vanaf volgende week mijn abonnement verlengen. Nu zou ik dat graag doen naar de HTC Desire HD, maar kan hem nergens vinden op de site. Hoe kan dit?
Reputatie 6
@ Katanne, hij staat er gewoon op?
Reputatie 2
Hmm.. Dan zal ik er wel steeds overheen kijken..:S
Reputatie 2
Als ik bel dan heb ik heel vaak dat mijn geluid weg valt en dat ik niemand meer hoor en dat niemand mij meer hoort. Eerst dacht ik dat het aan de telefoon zelf lag (ik had een LG Renoir) maar nu heb ik ongeveer 1 maand geleden m'n abbonoment verlengt en een HTC Desire HD en nu heb ik het nog steeds... Kan dit aan het sim kaartje liggen? Want ik heb gewoon het zelfde nummer gehouden.

Alvast bedankt,
Mariska
Reputatie 6
@Mariska21
Is het mogelijk dat je je simkaartje nog in een ander toestel gaat testen en een andere T-Mobile simkaart in de HTC Desire HD. Dit heet een 'kruistest' en zo kunnen we nagaan of het een simkaart- of toestelprobleem is.
Reputatie 2
Ja ik heb m'n sim kaart nu in 3 toestellen gedaan en bij alle drie doet hij het zelfde... als ik een ander kaartje in m'n HTC die kan hij wel gewoon bellen dus mij lijkt dat het aan het sim kaartje ligt. Maar kan ik daar iets aan doen? En als ik een andere sim moet kan ik dan wel gewoon m'n eigen nummer houden?
Reputatie 6
@Mariska21
Ik zal een nieuwe simkaart naar je toesturen. Deze ontvang je binnen ongeveer 3 werkdagen. Uiteraard behoud je je eigen telefoonnummer.
Reputatie 2
Super bedankt voor je hulp!!!
Ik hoop dat het dan opgelost is 🙂
Reputatie 6
@Mariska21
Ik zie dat je gisteren je nieuwe simkaart hebt geactiveerd. Ervaar je het probleem nog steeds of is het opgelost?
Reputatie 5
[modbreekt]

Deze discussie is gesloten omdat het groot en daardoor erg onoverzichtelijk is geworden. Wanneer je vragen hebt of problemen ervaart met de HTC HD2 kun je hierover een nieuw topic starten in de categorie HTC.

[/modbreekt]